Ford si Toyota au lasat, pentru moment, deoparte rivalitatea si si-au unit fortele pentru a dezvolta in comun o noua si avansata tehnologie hibrid, destinata camionetelor usoare si SUV-urilor. Cei doi mari producatori au semnat deja un memorandum in vederea colaborarii in care vor fi parteneri egali. Forma finala si legalizata a tratatului va fi semnata anul viitor.
Desi niciunul dintre cei doi producatori nu a dezvaluit care dintre modele vor primi noua tehnologie, s-a dat publicitatii faptul ca aceasta va fi folosita de camionetele usoare cu tractiune spate care vor fi produse catre sfarsitul deceniului in curs, care vor mai imparti si alte importante detalii tehnologice si componente, desi fiecare companie in parte va decide care si in ce fel se vor integra acestea pe masinile proprii.
Intr-o declaratie comuna, Ford si Toyota au afirmat ca noul parteneriat va aduce clientilor noile tehnologii hibrid intr-un ritm mai alert si la preturi mai accesibile, fata de posibilitatile fiecarei companii in parte, luate separat.
Dorinta comuna este de a crea automobile mai bune, mai eficiente si mai fiabile, iar cei de la Toyota au declarat ca este o mandrie pentru ei sa colaboreze cu Ford. Scopul final al japonezilor este de a continua sa ofere clientilor masini care sa le depaseasca asteptarile.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!