No SSO cookie

Ford si-a fixat un taget de vânzari în România de 6.000 de unitati în acest an

voteaza
(0/ 0)
Ford si-a fixat un taget de vânzari în România de 6.000 de unitati în acest an
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ingvar Sviggum, vicepreşedintele Ford Europa a anunţat vineri că planul de vânzări al Ford pe piaţa românească a fost fixat la 6.000 de unităţi, având în vedere creşterea vânzărilor mărcii în ultimii ani şi extinderea reţelei de dealeri.

 
 
[poza1s]"Nu mi se pare un obiectiv de neatins", a comentat Viorel Niculescu, directorul general al Romcar, importatorul mărcii la nivel naţional. El a adăugat că sunt mai multe atuuri care concură la atingerea acestui obiectiv, precum atragerea unoi noi parteneri care să asigure o creştere a ritmului de livrare al maşinilor, apoi faptul că Romcar beneficiază de suportul nemijlocit al companiei Ford şi în final faptul că în acest an gama Ford se va extinde cu noi modele al căror succes este inevitabil. În ce priveşte primul dintre atuuri, numai vineri, reţeaua de distribuţie Ford s-a îmbogăţit cu trei noi showroom-uri, rezultatul unor investiţii care depăşesc peste 3,5 milioane de euro. Această iniţiativă de lărgire a numărului de spaţii de expunere va continua pe durata întregului an 2005, până la sfârşitul anului urmând a fi inaugurate alte 5 noi puncte de distribuţie. [poza2s]Primul dintre showroom-urile deschise vineri aparţine reprezentanţei de vânzări Romcar Motors, membră împreună cu importatorul Romcar a grupului Ţiriac Auto. La deschiderea oficială a locaţiei, situată în Bucureşti, pe Bulevardul N.Titulescu, a participat şi Ion Ţiriac, proprietarul companiei Ţiriac Auto care a precizat că în perioada 2005 -2006, compania sa va investi circa 25 de milioane de euro pentru poziţionarea standardelor la cerinţele impuse de marca Ford şi pentru menţinerea vânzărilor pe un trend ascendent. A doua locaţie Ford inaugurată vineri aparţien dealerului independent Business Development Team - BDT. Noul showroom, rezultatul unei investiţii de aproximativ 1 milion de euro, întruneşte în totalitate standardele Ford, după aprecierea lui Ingvar Sviggum, fiind un dealership de primă clasă. [poza3s]Potrivit lui Ştefan Simion, directorul general al BDT, noua locaţie va contribui în mod esenţial la ridicarea ânzărilor Ford în cadrul companiei, targetul pentru acest an fiind de 720 de unităţi, faţă de 420 livrate anul trecut. Al treilea eveniment al zilei de vineri marchează intrarea pe piaţa vânzărilor auto a dealerului Colina Motors, cel mai nou partener independent al Romcar Ford. Colina Motors este singura firmă românească ale cărei servicii profesionale vizează zona motorsport - consultanţă, prepararea autoturismelor pentru competiţiile rally, asistenţă tehnică şi altele. Începând din acest an, Colina Motors a deschis un nou sediu dealer pentru Ford, în urma unei investiţii de circa 2,5 milioane de euro, ambiţiile companiei fiind de a susţine cel puţin 15% din vânzările Ford pe Bucureşti, adică circa 240 de vehicule. [poza4s]În ce priveşte suportul companiei Ford, vicepreşedintele companiei a precizat că Ford are o companie de credit foarte puternică, şi pe măsură ce piaţa din România creşte, aceasta ar putea ajuta la finanţarea clienţilor români. Acest lucru nu v-a fi posibil dintr-o dată, însă Ford va adopta o politică de piaţă la fel de agresivă ca cea a concurenţilor săi, a mai spus Sviggum. Referitor la lansarea noilor modele, cea mai nouă apariţie va fi în martie, când se va lansa noul Focus, însă acesta va fi urmat şi de alte modele.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2130 :: 19.1MB