No SSO cookie

Ford S-MAX desemnata masina anului 2007 in Europa

voteaza
(0/ 0)
Ford S-MAX desemnata masina anului 2007 in Europa
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Jurnalistii auto din Europa au desemnat autovehicolul sport Ford S-MAX drept "Car of the Year 2007", masina anului 2007 in Europa, a anuntat luni Ford Motor Co, al doilea constructor auto american.

 
 
1.jpg
Celelalte sapte modele care au concurat pentru acest premiu au fost Citroen C4 Picasso, Fiat Grande Punto, Honda Civic, Opel/Vauxhall Corsa, Peugeot 207, Skoda Roomster si Volvo C30. Ford S-Max a castigat premiul cu doar doua puncte in fata ocupantului locului doi Opel/Vauxhall Corsa, pe locul trei situandu-se Citroën C4 Picasso.

Ford S-MAX este versiunea de productie a faimosului concept SAV si se incadreaza in categoria sport. Modelul si-a facut debutul la Geneva Motor Show in martie si a marcat o premiera absoluta in istoria Ford.

Premiul "Car of the Year" (masina anului) este acordat de un grup de 58 de jurnalisti auto din 22 de tari europene. Premiul este o apreciere a celui mai remarcabil autovehicul lansat la vanzare in ultimele 12 luni. Pentru editia din acest an au fost selectate in faza finala opt autovehicule, in loc de sapte cum a fost pana acum, ceea ce reprezinta o dovada a intensificarii concurentei pentru titlul de "Car of the Year".

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1880 :: 17.84MB