No SSO cookie

Ford Mustang Boss 302 HPE650 tunat de Hennessey

voteaza
(0/ 0)
Ford Mustang Boss 302 HPE650  tunat de Hennessey
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Desi este o masina puternica la baza, avand 450 CP, tunerul  Hennessy Performance reuseste s-o urce la 650 CP.

 
 

Ford Mustang Boss 302 este o masina care nu are nevoie de nici o prezentare. Fanii Mustang au fost impresionati cand Ford a anuntat  in luna martie revenirea ei.

Dar, in ciuda faptului ca Ford Mustang Boss 302 este o masina puternica, Hennessey a gasit o solutie pentru a o imbunatati si mai mult.   
Inainte de toate, se instaleaza un compresor nou care va urca puterea la peste  600 CP.

Totusi, pentru a putea deosebi un Mustang Boss 302 de unul  tunat de Hennesey, s-au facut cateva modificari si la partea estetica, cum ar fi portiere acoperite cu fibra de carbon, placute, covorase pentru podea.  In plus puteti cere montarea  unui  splitter din fibra de carbon si a unui set de roti monobloc Hennessey.
Ford Mustang Boss 302 are in mod normal un motor de 5.0 litri V8 care produce 440 CP si 514 Nm de cuplu. Datorită unui supercharger Eaton TVS2300, noul Mustang Boss 302 HPE650 atinge un varf de 650 CP.
Potrivit Hennessey, pachetul upgrade HPE650 Boss 302 va costa 15.995 dolari. Acest pret cuprinde instalarea, reglarea si garantie trei ani  sau 58.000 km.

Optionalele costa suplimentar: splitterul din fibra de carbon  2500 dolari, iar  rotile monobloc Hennesey 5500 dolari.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7061 :: 17.88MB