No SSO cookie

Ford Mondeo primeste noul propulsor diesel 1.6 TDCI

voteaza
(0/ 0)
Ford Mondeo primeste noul propulsor diesel 1.6 TDCI
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ford a anuntat in cadrul Salonului Auto din Belgia o serie de noutati in ceea ce priveste modelele Mondeo, S-Max si Galaxy. Acestea vor primi dotari noi precum sistemul Start and Stop, o noua transmisie manuala si un nou propulsor diesel.

 
 
Oficialii Ford au declarat ca lansarea noului propulsor TDCI Duratorq si a sistemului Start and Stop este un pas inainte in crearea unei mobilitati eficiente. Acestia au completat ca europenii doresc o masina dotata cu un propulsor mic, puternic, dar in acelasi timp si economic, iar noul propulsor 1.6 TDCI Duratorq se potriveste perfect.

Propulsorul 1.6 TDCI inlocuieste vechiul diesel de 2.0 litri si 115 CP. Noul propulsor este dotat cu filtru de particule si dezvolta un cuplu de 270 Nm intre 1750-2000 rpm. Acesta va fi disponibil pe noul Ford Mondeo, Galaxy si S-Max. Modelele de familie au un consum mediu de 5.4 litri/100 km, in timp ce noul Mondeo consuma 4.9 litri/100 km.

Ford ofera de asemenea si sistemul Start and Stop. Acesta este dotat cu un motor de pornire care creste durata de viata a sistemului. Motorul de pornire pune in functiune propulsorul la doar 0.3 secunde de la apasarea pedalei de accelerare. Sistemul Start and Stop are rolul de a reduce consumul si emisiile in special in spatiul urban.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1579 :: 17.87MB