No SSO cookie

Ford lanseaza modelul Mondeo Business 2002

voteaza
(0/ 0)
Ford lanseaza modelul Mondeo Business 2002
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Romcar, reprezentant general Ford pentru Romania, lanseaza incepind de luni, 14 octombrie, modelul editie limitata Ford Mondeo TDCi Business, care se diferentiaza de modelele anterioare prin standardul ridicat de echipare si accesorizare, la un pret de 17.777 euro, (CIP Bucuresti).

 
 
Editia limitata Ford Mondeo Business are un motor TDCi de 2 litri si 115 CP, si este disponibil cu caroserie in 4 usi. Nivelul de dotare al acestui model este de exceptie, care include ABS + EBD, EBA (Emergency Break Assist), aer conditionat, airbag sofer, airbag pasager si airbag-uri laterale, sistem de franare servo-asistat, schimbator de viteze imbracat in piele, volan imbracat in piele, imobilizator electronic motor, faruri cu halogen reglabile electric, consola centrala de lux cu cotiera si spatiu pentru depozitare, Radio Casetofon 6000 & CD, jante aliaj usor 16”, instalatie climatizare digitala cu reglaj electronic si vopsea metalizata.
Modelul poate fi achizitionat in sistem leasing pentru persoane juridice si pentru persoane fizice in egala masura.
Mondeo Business Edition este un model aniversar, prezentat in Romania cu ocazia sarbatoririi in aceasta toamna a 10 ani de la infiintarea Romcar.
Ford Mondeo reprezinta varful gamei de autoturisme Ford si este castigatorul mai multor prestigioase premii si titluri internationale, dintre care amintim „Volanul de Aur” – Germania si ”Auto 1” – Europa Testul comparativ realizat de revista germana Auto Motor und Sport, care claseaza Ford Mondeo pe locul I in clasa CD.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1847 :: 18.66MB