No SSO cookie

Ford îsi prezinta colectia de toamna la Salonul Auto de la Paris

voteaza
(0/ 0)
Ford îsi prezinta colectia de toamna la Salonul Auto de la Paris
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

“La Collection Focus”, evenimentul care marchează lansarea pe piaţă a noului model Ford Focus, va fi acompaniata în timpul celei de-a doua zile de presă şi în toate zilele deschise publicului la Salonul Auto de la Paris 2004, de o multitudine de automobile din gama Ford, printre care se vor afla modelele Mondeo, Fiesta si Fusion. Noua tehnologie Transit este expusa intr-un stand separat destinat vehiculelor comerciale.

 
 
[poza1s]Avantpremiera incitantei Fiesta ST Noul Ford Fiesta ST, recent adaugat gamei automobilelor Ford stabile, accesibile si performante, este prezentat la Paris inaintea lansarii sale de la sfarsitul lui 2004. Dezvoltata de echipa Ford TeamRS si echipata cu un motor Duratec de 150 CP, noua Fiesta ST promite sa ofere cel mai complex pachet din gama sa, prin calitatile dinamice fara rival ce ii vor impresiona pe entuziasti. “Este atat de distractiva incat nu vei putea sa te opresti din condus”, a spus Nick Collins, Project Leader pentru TeamRS. [poza2s] Noua Fiesta Sport Gama Ford se imbogateste cu un nou model sport ca urmare a introducerii noului Ford Fiesta S (de la ‘Sport’), fratele mai mic al modelului Ford Fiesta ST. Fiesta S imprumuta trasaturi vizuale si dinamice de la surata sa mai rapida, dar are propria personalitate datorita sasiului unic si sistemului de suspensie. Avand la baza modelul Fiesta in trei usi, Fiesta S prezinta 2 motorizari: propulsorul Duratec de 1,6 litri pe benzina, cu 100 CP, cu 16 supape, dar si noul motor Duratorq 1,6 litri TDCi de 90 CP, cu 16 supape turbo-diesel. Fiesta S va fi lansata la sfarsitul anului 2004. [poza4s]Un nou motor de 1,6 litri TDCi pentru modelele Fiesta şi Fusion Din aceasta toamna va fi introdus un nou motor diesel cu 16 supape intercooler si turbo-alimentat pentru modelele Fiesta si Fusion, extinzand gama motoarelor disponibile pentru aceste autoturisme Ford de clasa mica. Odata cu noul motor Duratorq TDCi de 1,6 litri (90 CP) Fiesta intra in segmentul diesel al masinilor mici, segment aflat intr-o continua extindere. Acest segment detine deja aproximativ un sfert din vanzarile diesel din clasa B in Marea Britanie, Germania, Franta si Spania. Autoturismele de clasa mica [poza3s]de la Ford ofera, de asemenea, si versiunile de 1,4 litri Duratorq TDCi si variante pe benzina Duratec, de la 1,3 litri (68 CP) pana la 2,0 litri (150 CP) – in momentul in care Fiesta ST va aparea. Mai multe opţiuni pentru Mondeo – noi mtorizări şi seria Titanium X Doua noi motorizari, lansate odata cu editia limitata si exclusivista Titanium X, intaresc prezenta lui Ford Mondeo pe piata auto europeana. Creat sa sprijine patrunderea Ford in varful segmentului premium, motorul Duratorq TDCi de 2,2 litri si 155 CP, cu 4 cilindri, dezvolta cele mai mari nivele de putere si cuplu (360-400 Nm) din clasa sa. Gama motoarelor pe benzina se extinde, de asemenea, cu versiunea Duratec V6 de 204 CP, derivata de la modelul Mondeo ST220. Gama transit Diesel cu motoare mai puternice Doua noi motoare si o noua cutie de viteze in sase trepte sunt acum disponibile pentru gama Transit, incluzand noua versiune de varf a motorului Duratorq TDCi de 2,4 litri si 137 CP. In afara de faptul ca este cel mai puternic motor diesel din gama Transit, noul TDCi dezvolta un cuplu performant de 375 Nm la 2000 rpm. A fost creat pentru a satisface cererea in crestere pentru autovehicule comerciale puternice si elegante, capabile sa strabata distante mari de-a lungul Europei. O noutate o constituie si motorul Duratorq TDCi de 2,4 litri si 115 CP cu caracteristici diferite si un consum inferior de combustibil fata de versiunea Duratorq TDDi de 2,4 litri si 125 CP.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2001 :: 22.15MB