No SSO cookie

Ford Focus Vignale a primit unda verde pentru productie

voteaza
(0/ 0)
Ford Focus Vignale a primit unda verde pentru productie
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ford Focus Vignale, modelul concept care a făcut vâlvă la Salonul Auto de la Paris, va intra in productie in urmatorii doi ani, ca urmare a parteneriatului incheiat intre Ford si Pinifarina.

 
 
[poza1s]Vignale a fost principala atractie a standului Ford la Paris, fapt subliniat si de titlurile cronicilor despre Salon. “Reactia presei si a publicului fata de conceptul Vignale prezentat la Paris ne-a confirmat faptul ca trebuie sa incepem productia acestui automobil”, a declarat Lewis Booth, Presedintele Ford Europa. “Eleganta si stilul acestui model subliniaza dinamismul designului noii game Focus.”, a adaugat Booth. Totate detaliile tehnice si numele automobilului de serie inspirat de conceptul Vignale vor fi anuntate in apropierea momentului lansarii, peste aproximativ 2 ani, la sfarsitul lui 2006. Ford si Pinifarina SpA au mai colaborat, cu rezultate foarte bune, si la realizarea roadster-ului Ford Streetka. Renumele si experienta Pinifarina in realizarea unor automobile produse in volume mici vor fi cruciale pentru reusita acestui parteneriat recent, deoarece Pinifarina va avea un rol semnificativ in realizarea designului final al automobilului. [poza2s]“Suntem incantati sa lucram impreuna cu Ford la acest program prestigios”, a declarat Andrea Pinifarina, CEO al Pinifarina SpA. “Pinifarina este renumita pentru maiestria si experienta acumulate in conceperea si realizarea unor automobile stilate si cred ca vom oferi calitatile si resursele adecvate marcii Ford, a adaugat Andrea Pinifarina. Un rol esential in reusita acestui proiect il va avea pastrarea spiritului italian si emotiei transmise de Ford Fous Vignale si in cazul automobilului care va intra in productie. Principalele responsabilitati in acest sens revin echipei Ford care se ocupa de dezvoltarea autoturismelor din clasa C. “Acest model extraordinar, derivat din noua gama Focus, este exemplul perfect de produs de nisa pe care Ford Europa trebuie sa il dezvolte, ca parte a strategiei sale de produs”, a declarat Derrick Kuzak, Vicepresedinte pentru Dezvoltarea Produsului la Ford Europa. “Aceasta cu atat mai mult cu cat pietele europene de mare volum pentru Ford incep sa se fragmenteze in segmente si nise tot mai specializate”, a continuat Kuzak. Automobilul care va intra in productie va fi realizat la fabrica Pinifarina din Turin, utilizand insa o serie de componente realizate la fabrica Ford din Saarlouis si chiar componente produse de cei de la Pinifarina. Ca si in cazul lui Streetka, noul model Focus va fi decapotabil, dar, totodata, va fi primul model cu hard top realizat de Ford pentru piata europeana. Eleganta si frumusetea lui Ford Focus Vignale sunt date de elementele care au stat la baza designului noii familii Ford Focus. Aceste elemente ofera oportunitati fara precedent in segmentul C – de a crea un automobil cu doua identitati, un coupe sportiv si un cabriolet stilat. Indiferent daca acoperisul este ridicat sau nu, apartenenta la familia Focus va garanta noului model calitati de lider in privinta spatiului interior. Modelul Vignale intrat in productie va fi realizat pe baza acelorasi caracteristici pentru care Focus este renumit: performante dinamice, interiorul sportiv si elegant, designul exterior remarcabil si cel mai mare spatiu din clasa C pentru pasageri si bagaje.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2171 :: 17.85MB