Luna aceasta, boss-ul Gunnar Herrmann, care se ocupa de divizia de masini mici Ford la nivel mondial, a confirmat faptul ca o noua generatie Focus RS se afla in lucru. Evident, acest anunt i-a motivat pe entuziastii modelului, iar unul dintre ei a mersmai departe si a generat pe computer o varianta posibila a viitorului hot hatch.
Herrman a pastrat pentru sine o gramada de detalii interesante. A declarat ca Ford lucreaza la o varianta extrema a motorului de 2.0 litri turbo care va transmite puterea catre rotile fata, insa n-a suflat o vorba despre tipul de caroserie ce va fi folosit, adica un hatchback in cinci usi, sau cel in trei usi despre care se tot zvoneste. Nici macar incadrarea caroseriei nu este inca clara nimanui, in sensul ca nu se stie daca va fi una orientata catre un coupe, sau mai degraba o varianta traditionala, precum cea a generatiei precedente.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!