No SSO cookie

Ford dezvolta un Shelby GT500 de... 620 CP!

voteaza
(0/ 0)
Ford dezvolta un Shelby GT500 de... 620 CP!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nici nu s-au linistit complet apele dupa lansarea noului Chevrolet Camaro ZL1 si am aflat ca Ford se intoarce si ea la planseta de proiectare. Tinta? O noua generatie, in 2013, a lui Shelby GT500, care sa se ia la tranta cu ZL1 de la egal la egal.

 
 
 

Cunoscatorii stiu ca actualul Shelby GT500 ofera deja o impresionanta putere de 550 CP, dar se pare ca Ford nu este interesata sa egaleze, doar, ce ofera ZL1. Ca urmare, un nou motor este in curs de dezvoltare la Ford, el urmand sa ofere mai mult de 600 CP.

 

Potrivit unor persoane bine plasate la Ford si destul de vorbarete, Ford va creste capacitatea propulsorului lui Shelby GT500 de la 5,4 litri la 5,8 litri in circa doi ani. Cresterea de cilindree va fi acompaniata de o schimbare a tipului de compresor, americanii urmand sa renunte la actualul Eaton pentru un TVS, ce este utilizat si de ZL1.

 

Astfel, noul Ford Shelby GT500 ar putea livra un maxim de 620 CP, putere ce i-ar permite sa atinga o viteza maxima de 305 km/h si sa ofere un sprint 0-100 km/h de circa 3 secunde si cateva fractiuni. Sunt de asemenea planuite si o serie de schimbari minore in privinta designului, desi este cam devreme sa stim si care vor fi acestea.

 

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3132 :: 17.87MB