No SSO cookie

Ford B-Max va fi prezentat la Geneva 2011

voteaza
(0/ 0)
Ford B-Max va fi prezentat la Geneva 2011
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Inlocuitorul modelului Ford Fusion va debuta la Geneva si va fi apoi fabricat in serie la Craiova!

 
 
Ford a decis sa dea piept cu Opel Meriva, mult-laudatul minivan, al celor de la Opel. Dar pentru asta are nevoie de un model nou, invechitul Fusion, corespondentul Merivei, fiind in afara oricarei discutii.
Potrivit Automotive News, inlocuitorul lui Fusion va fi prezentat oficial la Salonul Auto de la Geneva, 2011.



Detaliile despre acest nou model sunt tinute in mare secret de catre compania Ford. Ceea ce este clar e ca va fi fabricat la noi in Romania, la Craiova, iar productia de serie trebuie sa inceapa la sfarsitul anului 2012. Un alt amanunt este ca masina va fi destinata transportului de persoane, si evident va avea o structura  mai apropiata de un minivan, decat de un hatchback.


Este posibil, si zvonurile o confirma timid, ca noul minivan, adresat segmentului B, sa poarte denumirea de B-Max. Astfel s-ar alinia noului trend Ford, care are deja in componenta un C-Max si un S-Max.
In Europa, Ford a incredintat modelului Fusion acest segment, insa odata cu trecerea anilor, desi era lider in segment, Fusion a trecut pe locul doi in preferintele clientilor, pentru ca la destul de scurt timp dupa, sa ajunga pe locul cinci.


Ramane de vazut daca B-Max va putea sa detroneze Meriva.
 

Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2216 :: 17.86MB