No SSO cookie

Ford B-Max, la drum cu presa

voteaza
(5/ 2)
Ford B-Max, la drum cu presa
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Ford Romania a aranjat o intalnire a modelului produs la Craiova, cu presa din tara.

 
 

Ford B-MAX este noutatea auto care este pe buzele tuturor pasionatilor auto din Romania. Asta in ciuda faptului ca Dacia a lansat nu mai putin de trei modele noi, in aceasta toamna.

Pentru a prezenta cat mai bine toate aspectele vizibile, sau mai putin vizibile la o prima vedere, Ford a decis ca un drive test de peste 400 kilometri este un bun prilej de a prefata o conferinta de presa unde s-au comunicat date stiute si nestiute.

Revenind la B-MAX, modelul american cu ADN oltenesc pare o masina creata pentru a avea succes. Este totodata prma masina construita in Romania, al carei nivel tehnologic nu ese cu nimic mai prejos fata de autoturismele importate. B-MAX nu este doar un monovolum, este si o masina accesibila, neinscrisa in segmentul low-cost. Si probabil ca acesta este motivul pentru care B-MAX va avea succes atat in Romania, cat si peste hotare.

B-MAX este un model atipic, avand portierele fata prevazute cu deschidere normala, in timp ce accesul in partea din spate se face prin doua portiere glisante, care asigura o deschidere de 1,5 metri pe fiecare parte. Aceasta se datoreaza premierei tehnologice oferite in standard de Ford, lipsa montantului B, acela pe care ar trebui sa se afle balamalele portierelor spate, care avand deschidere culisanta in spate, nu mai este necesar. Totusi, pentru a asigura rigiditatea necesara, acest montant nu a disparut cu totul, el fiind integrat in portiere, care odata inchise reasigura integritatea caroseriei. Iata si un video, oferit de Ford, in care este explicat, intr-un mod cat se poate de epic, ce si cum s-a intamplat cu acest montant, sau stalp B.


Masina este confortabila, spatioasa si bine echipata, iar daca vorbim de varianta de top, adica Titanium, cea pe care am testat-o, nu prea ai ce-i reprosa. Pretul de achizitie pleaca de la 12.700 Euro cu TVA inclus, pentru versiunea pe benzina, 1.4 litri, 90 CP, cu radio CD si aer conditionat, sau 10.000 Euro daca achizitionati masina prin Programul Rabla. La urmatorul nivel de echipare, pretul sare cu 750 Euro, iar in varianta de top, aceeasi motorizare, pretului i se mai adauga 1500 Euro.

Mai trebuie mentionat ca B-MAX se alatura modelelor Ford care au primit toate cele cinci stele Euro NCAP, asigurand o protectie ridicata tutror pasagerilor si nu numai.

Masini.ro a testat versiunea 1.6 litri TDCi, 95 CP, un motor decent, gandit pentru confort si consum, despre care vom vorbi in cadrul unui review amanuntit. Consumul "la drum lung" a fost de maximum 4,8 l/100 km, in timp ce pe autostrada, la o viteza de 130-140 km/h, a urcat catre 5,5 l/100 km. In regim urban, consumul este comparabil cu cel de pe autostrada.

Un alt mare plus adus de Ford, este tehnologia SYNC, disponibila deja de la a doua treapta de echipare a masinii, sistem care permite comunicarea prin intermediul vocii, sau al Bluetooth-ului.

Ford a devenit rapid un jucator important pe piata exporturilor auto, depasind Logan sau Sandero si comparat cu Duster, emite pretentii serioase in suprematia exporturilor auto, insa din cauza ca se produce doar din 25 iunie, cele 8.550 de unitati exportate pana acum ii asigura un merituos loc 2 in acest top. Avand in vedere capacitatea de productie mult mai ridicata (un automobil la 5 minute), Ford tinde sa ajunga numarul 1 in exportul auto romanesc, iar pentru piata autohtona se preconizeaza cifre de vanzari de 300 de unitati pentru acest an si 1.000 pentru anul viitor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3483 :: 22.18MB