No SSO cookie

Ford a produs cel mai mic motor din istoria mărcii

voteaza
(0/ 0)
Ford a produs cel mai mic motor din istoria mărcii
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Primul motor în trei cilindri, cu o capacitate de 1.0 litri, este acum disponibl în oferta Ford.

 
 

Producătorului american Ford i-a luat o veşnicie să introducă motorizările mici şi turbo  supraalimentate pe modelele de serie cu precădere non-sportive. Timpurile s-au schimbat şi acum, constructorul din Detroit apasă acceleraţia la podea şi prezintă o variată paletă de motoare subdimensionate si supraalimentate.

 

Ultimul sosit în ograda Ford este noul 1.0 litri EcoBoost, primul în trei cilindri oferit vreodată de Ford şi totdată cel mai mic motor din istoria mărcii.

Proiectat de echipa de ingineri Ford de la Dunton Tehnical Center din Marea Britanie, motorul  în trei cilindri promite să ofere performanţele fratilor săi mai mari, care dispun de patru cilindri, însă totul cu o substanţială  economie de carburant. Motorul inglobează toate tehnologiile EcoBoost, cum ar fi supraalimentarea turbo, injecţia directă şi axele cu came gemene cu variaţiune independentă (Ti-VCT).

Firma Ford încă nu este pregătită să vorbească în cifre, însă vicepresedintele Ford Global  Product Development,  Derrick Kuzak declară că noul motor  “va oferi  puterea şi cuplul motor echivalente, sau chiar superioare,  celor mai multe motoare de 1.6 litri, cu aspiraţie naturală.”

Noul motor, care a fost pentru prima dată prezentat la Beijing Show sub capota Ford Start concept mini, in 2010, şi ceva mai recent, la Geneva Motor Show 2011, sub forma Ford B-Max Study, va beneficia de o lansare la nivel global şi va echipa maşinile din clasa mică, ajungând şi în oferta pentru SUA.

“Clienţii nostri vor maşini accesible, care pot parcurge distanţe cât mai mari cu un consum cât mai mic”, a adăugat Kuzak. “Noul nostru motor 1.0 EcoBoost va oferi cumpărătorilor plecaţi în căutarea unui vehicul hibrid, o alternativă la fel de economică însă la un preţ mai avantajos.”

În timp ce Ford nu specifică modelele care vor fi echipate cu minusculul motor EcoBoost, se aşteaptă ca Fiesta si Ka să facă parte din primul val care va primi unitatea pe benzină.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.8402 :: 17.89MB