No SSO cookie

Ford a demarat productia Focus echipat cu motorul EcoBoost de 1,0 l

voteaza
(5/ 1)
Ford a demarat productia Focus echipat cu motorul EcoBoost de 1,0 l
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Ford a inceput productia modelului Ford Focus cu motor EcoBoost de 1,0 litri la fabrica de la Saarlouis, Germania; acesta este cel mai eficient model pe benzina, din punct de vedere al consumului de combustibil, construit vreodata de Ford.

 
 

Modelul Ford Focus cu motor de 1,0 litri EcoBoost a iesit de pe liniile de asamblare ale fabricii din Saarlouis, Germania in aceasta saptamana. Acesta stabileste o noua referinta intrucat este cel mai eficient model Ford construit vreodata, din punct de vedere al consumului de combustibil.

Modelul Focus cu motor EcoBoost de 1,0 litri si 100 CP are un consum de combustibil  de top in clasa sa, de 4,8l/100km (58 mpg) si emisii CO2 de 109g/km. Motorul cu turbocompresor si injectie directa este, de asemenea, disponibil pe modelul Focus intr-o versiune de 125 CP, cu un consum de 5l/100km (56,5mpg) si emisii CO2 de 114g/km.

Modelul Focus cu motor EcoBoost 1,0 litri inregistreaza standarde de performanta similare modelelor echipate cu motoare diesel, datorita unui cuplu motor constant de 170Nm intre 1.400rpm si 4.500rpm.

“Productia primului model Focus cu motor EcoBoost de 1,0 litri reprezinta o realizare majora pentru Ford,” a declarat Presedintele si CEO Ford Europa, Stephen Odell. " In urma cu cativa ani, dezvoltarea unui motor atat de mic si eficient din punct de vedere al consumului de combustibil, cu un nivel bun de putere si placut de condus intr-o masina de dimensiunea modelului Focus, ar fi parut imposibila."

Noul motor 1,0 litri EcoBoost este produs la fabrica de motoare Ford din Köln, Germania. Ford a investit aici 134 milioane de euro (200 milioane de dolari) pentru a dezvolta o linie speciala high-tech la fabrica din Köln, in vederea construirii acestui motor.Tot in acest an, productia motorului va incepe si la fabrica Ford de la Craiova, Romania. Capacitatea de productie la nivel european ar putea ajunge la 700.000 de motoare pe an.

Motorul EcoBoost de 1,0 litri ilustreaza cat de mult Ford si intreaga industrie auto au reusit sa imbunatateasca in mod continuu motorul cu ardere interna, o tehnologie utilizata de peste un secol.

De exemplu, motorul de 2,9 litri care propulsa legendarul Model T avea un consum de combustibil de 11,3l/100km oferind 20 CP – cifre care erau impresionante la vremea lor.

Motorul primei generatii de Ford Fiesta din 1976, cu o capacitate cilindrica de 957cc, avea aproximativ aceeasi cilindree ca motorul de 1,0 litri EcoBoost.  Cu toate acestea, EcoBoost are 64% mai multa putere si un consum de combustibil cu 38% mai mic.

Motorul EcoBoost de 1,0 litri a fost dezvoltat de expertii Ford din Europa, inclusiv ingineri de la Centrul Ford de Cercetare Europeana si Inginerie Avansata din Aachen, Germania, dar si de la Centrul Tehnic din Dunton, Marea Britanie.

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
3.4086 :: 22.2MB