n pofida lungimii de numai 3,74 metri, noul Agila
ofera suficient spatiu pentru cinci ocupanti si un acces facil in
interior prin intermediul celor patru portiere. Calitatea materialelor,
gama proaspata de culori pentru interior si exterior, compartimentele
de depozitare flexibile si inaltimea interioara ampla
Noile motoare de pana la 86 cp (doua motoare
„nervoase” pe benzina si un motor foarte performant common-rail diesel
pentru o putere mai mare) combina un nivel ridicat de performanta cu
emisiile scazute generate. Ca alternativa pentru transmisia manuala
standard, este disponibila o cutie de viteze automata – o trasatura
distinctiva in aceasta clasa. A doua generatie de Opel Agila va fi
prezentata in premiera mondiala in cadrul Salonului International Auto
organizat la Frankfurt (perioada 13-23 septembrie 2007) si va fi
disponibila in reprezentante incepand din primavara anului viitor.
Opinii referitoarea la noul Agila
Hans Demant, Director General Opel: „Noul Agila este capabil de o
figura frumoasa in orice situatie. Sasiul agil si motoarele „nervoase”
transforma sofatul intr-o experienta placuta – totul la un consum redus
si la un nivel scazut de emisii de CO2.”
Belinda Müller, Proiectant: „Zilele plictisitoare au ramas in urma.
Cine spune ca o umila masina de oras nu poate sa arate bine? Gama
variata de culori si stiluri indraznete creeaza o ambianta care este
subliniata si mai mult de inaltimea ampla a spatiului interior.”
Sara Nicholson, Director de marketing pentru Opel Europa: „Agila, noua
creatie Opel, reprezinta o combinatie inteligenta intre distractie si
flexibilitate, ideala pentru o fata in traficul urban.”
Caracteristicile noului model Agila:
• Proiectare: concept modern „mini-monovolum” cu cinci portiere si
linii continue, linie dinamica a plafonului, beneficiind de un aspect
si un design prietenos tipice pentru gama Opel si de proportii
echilibrate (lungime/latime/inaltime: 3,74/1,68/1,59 m), in ciuda
dimensiunilor compacte
• Interior: un model flexibil cu 5 locuri, pozitia inalta a scaunelor
asigura o vizibilitate ridicata, schimbatorul de viteze este amplasat
ideal pe consola centrala, cadrane de bord de dimensiuni mari, cu un
aspect distinctiv, turometru amplasat separat, culori proaspete care
includ nuante de portocaliu si albastru pentru tapiterie, finisajele
consolei centrale si panoului de instrumente, volan reglabil pe
inaltime, cu comenzi pentru sistemul audio, scaune fata ajustabile pe
inaltime, compartimente de depozitare numeroase, bancheta spate
fractionabila individual 60:40, podea plana de incarcare, prevazuta
dedesubt cu un compartiment aditional de depozitare.
• Sasiul: sasiu de conceptie noua pentru o agilitate sporita, punte
fata montata la cadrul auxiliar, suspensii spate semi-independente,
jante de dimensiuni mari de pana la 15 toli
• Motorizare: sunt disponibile doua noi versiuni pe benzina (1,0 l/65
cp prevazut cu o cutie de viteze manuala cu cinci trepte si 1,2 l/86
cp, disponibil si cu o cutie de viteze automata) si un motor economic
si puternic common-rail diesel pe injectie directa (1,3 l/75 cp, 190
Nm), prevazut cu filtru de particule diesel
• Siguranta: airbag-uri frontale si laterale, semnal de avertizare
pentru fixarea centurii de siguranta a soferului si comutator de
dezactivare a airbag-ului frontal pentru pasagerul din fata, ca
echipare standard; optional, sunt disponibile airbag-uri cortina si
sistem ESP
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!