No SSO cookie

Fisker a inceput productia noului Karma in Finlanda

voteaza
(0/ 0)
Fisker a inceput productia noului Karma in Finlanda
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Fisker Automotive a inceput in aceasta saptamana productia noului sedan plug-in. Modelul Karma va fi disponibil in SUA si in Europa incepand cu luna aprilie. Noul model va fi produs la fabrica din Uusikaupunki, Finlanda.

 
 
Purtatorul de cuvant al companiei a declarat ca productia va fi concentrata pe calitate. Fisker Automotive va produce 7.000 de unitati in 2011 si va fi comercializat in Europa pentru  aproximativ 60.000 de euro. Modelul Karma are o autonomie electrica de 80 km, dupa care se activeaza propulsorul pe benzina.

Noul Fisker Karma este dotat cu un propulsor pe benzina de 2.0 litri care produce 260 CP. Propulsorul pe benzina si cele doua motoare electrice produc o putere totala de 403 CP. Accelerare de la 0-100 km/h in 6 secunde, iar viteza maxima este de 200 km/h in modul Sport Hybrid.

Daca soferul doreste sa conduca doar in modul electric, viteza maxima este 153 km/h, iar accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 7.9 secunde.  Autonomia totala este de 483 km/h , consumul mediu declarat este de 2.4 litri/100 km, iar emisiile de 83 g CO2/km. Fisker doreste ca in viitorul apropiat sa prodcua si un model entry level care sa coste doar 27.000 de euro.

Andrei Monenciu



 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.6070 :: 22.21MB