„Privatizarea Automobile Craiova a fost un proces complex şi de durată, dar cu siguranţă unul de succes, care ar putea servi drept model şi pentru alte proiecte similare ale statului. Din 2005 şi până acum, am avut ocazia de a fi implicaţi în toate etapele, începând cu transferul pachetului majoritar de acţiuni de la Daewoo Motors Ltd. către Statul român, lansarea propriu-zisă a procesului de privatizare, negocierile cu Ford şi apoi finalizarea acesteia. Credem că experienţa avocaţilor noştri în privatizare, fuziuni şi achiziţii a contribuit cu succes la încheierea unei etape importante în dezvoltarea industriei producătoare de maşini din România, în care s-au făcut eforturi pentru protejarea şi armonizarea intereselor Statului român, dar şi ale investitorului de talia Ford”, ne-a declarat Florentin Ţuca, Managing Partner al Ţuca Zbârcea & Asociaţii.
Asistenţa AVAS pe parcursul privatizării şi finalizării acesteia a fost asigurată de o echipă mixtă de avocaţi şi consultanţi fiscali. În 2005, s-a realizat un prim pas în vederea privatizării, constând în transferul pachetului majoritar de acţiuni de la Daewoo Motors Ltd. către Statul român, urmare a unei tranzacţii în valoare de 60 milioane USD. Serviciile au inclus asistenţă pe durata negocierilor cu Daewoo Motors Co. Ltd., efectuarea tuturor elementelor procesului de auditare juridică a Automobile Craiova şi pregătirea documentaţiei tranzacţiei, redactarea de opinii juridice şi memorandumuri pentru Guvernul României privind opţiunile şi consecinţele legale ale diverselor propuneri de structurare a tranzacţiei.
Ulterior, în anul 2007, s-a asigurat pregătirea strategiei de privatizare, redactarea documentelor aferente tranzacţiei, asistenţă pe durata negocierilor cu Ford Motor Company, revizuirea documentelor tranzacţiei şi analiza tuturor elementelor specifice tranzacţiei. Prin această privatizare, investitorul american şi-a asumat realizarea de investiţii în valoare de peste 700 milioane de euro.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!