Dacă un Fiero bazat pe Ferrari este o replica "Fierrari", atunci un Lamborghini trebuie să fie un "Lambieroghini".
Iată o astfel de monstruozitate de vânzare pe eBay.
Deşi este incompletă, mare parte din muncă a fost deja făcută. Caroseria din fibră de sticlă nevopsită este o replică a Diablo VT 6.0, montată pe un cadru din oţel tubular, cu uşi montate pe amortizoare. Geamurile şi farurile sunt deja instalate.
Sistemul de frânare este de la un Corvette, iar roţile sunt autentice Lamborghini Murcielago 2004, de 18-inch cu cauciucuri Pirelli P-Zero.
Eşapamentul este din otel inoxidabil şi toate componentele necesare în interior sunt din fibră de sticlă. Există stopuri OEM şi geamuri pentru uşi dar acestea nu sunt montate.
Sub capota are un motor de BMW M70 5.0 L V12, acelasi folosit în E327-Series şi E31 8-Series, cuplat la o cutie de viteze manuală Audi 016 cu 5 viteze, dar ambreiajul şi coloana de volanta nu au fost încă montate. Acelaşi lucru este valabil pentru cablurile motorului, senzorii si ECU.
Nu are parbriz şi nici celelalte geamuri, dar preţul ei nu este chiar mare, doar 11.100 dolari SUA, vanzatorul declarând despre ea:
"Aceasta nu este o maşină complet lucrată. Este vândută ca proiect. Ea nu poate fi condusă, deci trebuie remorcată. Este foarte recomandat să vedeţi maşina înainte de a o cumpăra, dacă este posibil."
Vă place? O cumpăraţi? Priviţi mai întâi galeria şi vă decideţi apoi.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!