Divizia Abarth a Grupului Fiat va expune, la Frankfurt Motor Show, trei masini speciale, bazate pe Punto Supermini, Fiat 500 si Fiat 500C.
Primul este un Punto Abarth SuperSport in doua tonuri de culoare "Grigio Campovolo", cu caroserie argintie si capota si acoperis negru mat, jante de 18 inch din aliaj cu etriere de frana rosii.
Punto Abarth SuperSport are un motor de 1.4 litri multiair, turbo, de 180 CP. Acesta accelereaza de la 0-100 km/h in 7,5 secunde, iar viteza de top este de 216 km/h.
Modificarile de performanta includ amortizoare Koni, discuri ventilate si un sistem de evacuare sport cu o teava de evacuare montata central.
In interior exista scaune din piele neagra, instrumente Jaeger si un sistem de navigare prin satelit Blue & Me.
Al doilea Abarth este 695 Competizione care aminteste de masina de curse Abarth din trecut. Masina este propulsata de un motor tunat MultiAir 1.4 turbo, ce dezvolta mai mult de 180 CP si este echipata cu o cutie de viteze Abarth Competizione electromecanica. Această transmisie are doua moduri: complet automat "Street" si manuala "Track" pentru atunci cand vrei sa simti performanta masinii.
Interiorul primeste scaune Sabelt, instrumente Jaeger, sistem de navigare Blue & Me.
Ultimul model Abarth este Fiat 500 Cabrio Italia care este o editie specială a 500C open-top. Acesta este vopsit intr-o culoare "Blue Abu Dhabi" in cinstea aniversarii a 150 de ani de la unificarea Italiei si in negru partea de top electrica ce se deschide.
Italia 500 cabrio va fi produs in doar 150 de unitati, va fi propulsat de un motor de 1.4 litri cu 160 CP si o cutie de viteze manuala in cinci trepte.
La interior vom avea aluminiu si fibra de carbon si bineinteles o tablita cu numarul masinii editie limitata.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!