No SSO cookie

Fiat 500, marca Abarth, oficial la raliuri

voteaza
(0/ 0)
Fiat 500, marca Abarth, oficial la raliuri
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Abarth 500 R3T va fi prezent in cadrul urmatoarelor raliuri demonstrative din Europa la categoria R3T, acolo unde FIA l-a omologat.

 
 
Cel mai mic model din gama Fiat a fost lansat astazi sub forma de Abarth 500 R3T. Autovehiculul va participa la Raliul Sanremo, dar si la doua dintre raliurile promotionale, organizate in colaborare de Fiat si Abarth.


Modelul ascunde sub capota un motor de 1,4 litri care produce 180 CP.  Cutia de viteze folosita de italieni este una secventiala, in sase trepte, dublu ambreiaj, dar si un diferential autoblocant. In aceste conditii, noul model creat de Fiat si Abarth se va incadra in categoria modelelor cu motoare turbo, cu o capacitate cilindrica de pana la 1600 cm3.


La capitolul siguranta, italientii au dotat modelul cu o bara antiruliu, integrata in caroserie, dar si cu scaune omologate de catre Forul International al Automobilismului in ceea ce priveste securitatea, dotate cu centuri race, cu prindere in 6 puncte.



Jantele marca OZ cu care este echipat raliul sunt de 17 inch si acopera discuri de frana ventilate, cu etriere cu 4 pistoane. Modelul a fost echipat de asemenea si cu un sistem de suspensii care se pot ajusta, in functie de stilul de conducere al soferului, astfel coborand sau ridicand garda la sol.


Valentin Danaila

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

fiat 500 e frumos

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2266 :: 17.86MB