No SSO cookie

Fiat - lider la vânzarile de vehicule comerciale usoare

voteaza
(0/ 0)
Fiat - lider la vânzarile de vehicule comerciale usoare
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In primul trimestru din 2005, Fiat Vehicule Comerciale Usoare, liderul de piata al importatorilor la acest segment in ultimii doi ani, confirma pozitia sa inregistrand un numar de 440 unitati vandute, in crestere cu circa 70% comparativ cu aceeasi perioada a anului 2004.

 
 
[poza1s]Dintre modele, Fiat Doblo Cargo, cu 243 unitati vandute, a avut o crestere cu peste 105% fata de 2004, urmat de Fiat Ducato cu 196 unitati. In competitia de piata, principalele atuuri ale vehiculelor comerciale Fiat sunt: gama diversificata de motorizari si versiuni, functionalitate si versatilitate, volumul util raportat la puterea motorului si consumul de combustibil, inaltimea planului de incarcare si dimensiunile usilor care asigura operativitate si usurinta la incarcarea obiectelor voluminoase. Se adauga la acestea, o garantie de 2 ani fara limita de kilometri asigurata prin sistemul national de dealeri autorizati. [poza2s]Pentru a veni in sprijinul clientilor sai, AutoItalia a lansat oferta promotionala “Pachetul anului 2005” care cuprinde: 1.000 euro reducere, leasing pe 5 ani cu dobanda 8% prin Volksbank Leasing si 18 luni intretinere gratuita. Oferta se adreseaza tuturor celor care doresc sa achizitioneze vehicule comerciale usoare marca Fiat si se desfasoara in perioada 11.04 – 30.06.2005. De la inceputul acestui an, compania AUTOITALIA si-a dublat vanzarile, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, atingand un volum de 1186 autoturisme si vehicule comerciale purtand marca Fiat, Alfa Romeo, SsangYong sau Maserati. Pana la sfarsitul anului 2005, se preconizeaza obtinerea unui volum de vanzari de cel putin 5.000 unitati. Grupul AUTOITALIA are, in prezent, o retea nationala de vanzari si service constituita din 22 dealeri si 23 showroom-uri. Pana in 2004, s-au investit circa 16 milioane Euro pentru dezvoltarea centrelor de vanzare si service. In 2005 sunt prevazute investitii de peste 6,4 milioane Euro pentru modernizarea si extinderea retelei de vanzari si service. AUTOITALIA are in planul pentru 2005 inceperea unei investitii de peste 10 milioane Euro pentru construirea unui nou mall auto, cu o suprafata desfasurata de circa 20.000 metri patrati, pe trei nivele (show-room, service, parcare). AUTOITALIA este importatorul autorizat pentru marcile de automobile Fiat, Alfa Romeo, Maserati si SsangYong. In perioada urmatoare se va completa gama de autoturisme cu modelele marcii Lancia. Prin reteaua de dealeri se comercializeaza, de asemenea, scutere, motociclete si ATV-uri Honda si CPI.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2439 :: 19.16MB