No SSO cookie

FF, primul Ferrari cu tractiune integrala a fost lansat oficial in Romania

voteaza
(0/ 0)
FF, primul Ferrari cu tractiune integrala a fost lansat oficial in Romania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

La eveniment au participat Ambasadorul Italiei la Bucuresti, Mario Cospito, Presedintele Forza Rossa, Ion Bazac, pilotul Giancarlo Fisichella, Vicepresedintele Ferrari, Enrico Galliera si alti membri din managementul Ferrari.

 
 

Intr-un cadru mai mult decat festiv si intr-o atmosfera, care prin prezenta invtatilor impunea o oarecare doza de respect, Forza Rossa a adus in Romania unicul Ferrari cu tractiune integrala produs vreodata la Maranello.


Evenimentul ar fi fost si mai reusit, daca organizatorii ar fi stabilit niste reguli de bun simt, care se pare ca lipsesc cu desavarsire in Romania. Imbulzeala mioritica, neingradita de niciun fel de norme de bun simt dar nici de vreun cordon sau linie de demarcatie din partea organizatorilor, a generat o ambuscada in momentul in care Giancarlo Fisichella a adus FF-ul in fata presei. Desi jurnalistii auto prezenti cunosteau modelul, pe care cei mai multi l-au vazut inca din luna martie la Geneva, sau saptamana trecuta la Frankfurt, ar fi fost placut ca momentul in care masina pasea pe solul romanesc, in mod oficial, sa fi fost acelasi pentru toata lumea, nu unul pe masura tupeului cu care te bagi in fata celorlalti.


Forza Rossa a avut grija sa readuca aminte ca intr-un studiu publicat de Unlock Market, Ferrari este brandul cel mai fascinant pentru romani, dar si o referinta pentru piata auto din regiune.

Ferrari Four este cel mai puternic automobil din segmentul sau, avand 660 CP la 8000 rpm, proveniti dintr-un motor cu injectie directa, cu o cilindree de 6.262 cmc. Viteza maxima pe care o atinge FF este de 335 km/h, iar acceleratia se realizeaza in 3,7 secunde, pentru 0-1000 km/h.

FF poate transporta patru pasageri, iar portbagajul are o capacitate de 450 litri, care prin rabatarea banchetei spate se poate exinde la 800 litri.

Varianta standard are un pret de pornire de 221.900 de euro fara TVA bani pentru care veti primi: suspensie adaptiva, airbaguri, ABS, faruri bi-xenon, senzori de parcare spate, senzori de lumina si ploaie, climatizare bizonala, jante din aliaj de 20 de inci si frane carbo-ceramice.

Conform unor surse, cinci unitati au fost deja comandate inca din ziua lansarii, in ciuda perioadei de criza si a saraciei romanilor, dar si a pretului nu tocmai la indemana oricui.

Iata si video-ul oficial de prezentare Ferrari Four:

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3905 :: 17.8MB