No SSO cookie

Ferrari Spider 16M Conversion Edition

voteaza
(0/ 0)
Ferrari Spider 16M Conversion Edition
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Tunning Anderson Germania pe un Ferrari F430.

 
 

Nu sunt tocmai multe  tuninguri de făcut la  Ferrari Spider 16M, pur şi simplu pentru că nu prea ai ce schimba la el.

E tare, rapid, frumos, şi, din păcate, vândut. Deci, ce este de făcut totuşi, daca ai unul şi vrei asta?

De exemplu ai putea suna la Anderson, în Germania. Ultimul kit de tuning al firmei are dreptul de proprietate asupra unui vehicul stil 16M ediţie limitată.

Tunningul incepe cu o Ferrari F430 Spider şi îmbunătăţeşte nu doar exteriorul ci şi numărul de cai putere.
Se începe cu un finisaj Blackpaint Hyper, pe care se pun  dungi din oţel carbon cu un chenar galben. Sunt puse apoi elemente din fibra de carbon.

Alte modificări care dau  stilulul 16M includ un spoiler faţă, praguri laterale, un spoiler spate şi o ajustare a sistemului de evacuare. Exteriorul este apoi finisat cu un nou set de jenţi de 20 inch, negru lucios cu galben. Interiorul este negru, din piele  Alcantara cu cusături galbene Kederrand.

Cel mai mare plus faţă de standardul  F430, sunt caii putere in plus ai motorului  de 4300 cc V8. Cu ajutorul unui software de optimizare şi sistemului de evacuare, maşina are acum 570 CP, faţă de standardul 16M de 490 CP. Bonusul de 80 CP este apoi mai bine gestionat, cu un sistem de suspensie ajustabil.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.1020 :: 22.21MB