Nu sunt tocmai multe tuninguri de făcut la Ferrari Spider 16M, pur şi simplu pentru că nu prea ai ce schimba la el.
E tare, rapid, frumos, şi, din păcate, vândut. Deci, ce este de făcut totuşi, daca ai unul şi vrei asta?
De exemplu ai putea suna la Anderson, în Germania. Ultimul kit de tuning al firmei are dreptul de proprietate asupra unui vehicul stil 16M ediţie limitată.
Tunningul incepe cu o Ferrari F430 Spider şi îmbunătăţeşte nu doar exteriorul ci şi numărul de cai putere.
Se începe cu un finisaj Blackpaint Hyper, pe care se pun dungi din oţel carbon cu un chenar galben. Sunt puse apoi elemente din fibra de carbon.
Alte modificări care dau stilulul 16M includ un spoiler faţă, praguri laterale, un spoiler spate şi o ajustare a sistemului de evacuare. Exteriorul este apoi finisat cu un nou set de jenţi de 20 inch, negru lucios cu galben. Interiorul este negru, din piele Alcantara cu cusături galbene Kederrand.
Cel mai mare plus faţă de standardul F430, sunt caii putere in plus ai motorului de 4300 cc V8. Cu ajutorul unui software de optimizare şi sistemului de evacuare, maşina are acum 570 CP, faţă de standardul 16M de 490 CP. Bonusul de 80 CP este apoi mai bine gestionat, cu un sistem de suspensie ajustabil.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!