No SSO cookie

Ferrari se intoarce la motoarele turbo

voteaza
(0/ 0)
Ferrari se intoarce la motoarele turbo
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ferrari ia in considerare reintoarcerea la motoarele turbo.

 
 

Ferrari planuieste sa se intoarca la motoarele turbo, conform presei din Marea Britanie. Un oficial al companiei care lucreaza la departamentul de dezvoltare a declarat pentru Autocar ca marca italiana studiaza serios adoptarea motoarelor turbo.

Momentul in care Ferrari se va indrepta catre motorul turbo depinde de rezolvarea problemei legate de timpul de raspuns al unui motor turbo, o intarziere din momentul accelerarii pana la intrarea turbinei in functiune nefiind pe placul celor de la Ferrari. Jean-Jacques, omul care se ocupa cu dezvoltarea motoarelor la Ferrari, a declarat ca au incercat sa implementeze tehnologia Multi-Air de la Fiat pe un F430, dar au esuat, sistemul Fiat nefiind utilizabil la un nivel inalt de putere.

Problema timpului de raspuns la motoarele turbo a fost rezolvata de alti producatori prin introducerea supraalimentatorului sau prin utilizarea motoarelor twin-turbo. Ramane de vazut ce solutie va gasi Ferrari in acesta chestiune.

Pana atunci, Jean-Jacques a confirmat ca transmisia cu dublu ambreiaj existenta pe modelele Ferrari V8 va putea fi implementata si pe modelele cu motoare V12.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2938 :: 22.19MB