No SSO cookie

Ferrari explica cauza incendiilor la 458 Italia

voteaza
(0/ 0)
Ferrari explica cauza incendiilor la 458 Italia
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ferrari a dat o explicatie privind cauza incendiilor aparute la zece exemplare ale modelului 458 Italia.

 
 

Ferrari a dat o explicatie oficiala privind incendiile petrecute la nu mai putin de zece exemplare 458 Italia.

Cand masina prezinta temperaturi ridicate la nivelul evacuarii, in conditiile  in care temperatura externa este, de asemenea, ridicata, adezivul folosit la prinderea arcul rotilor se supraincalzeste si permite scuturilor termice ale rotilor din spate sa se deplaseze. In cazuri extreme, adezivul incepe sa fumege si chiar sa ia foc. Este o problema care poate apare doar la o masina condusa foarte agresiv”, anunta Ferrari.

In ciuda acestei explicatii, Ferrari continua sa sustina ca problema lui 458 Italia a fost exagerata si arata mai rau decat este, din cauza relatarilor exagerate ale presei. Ferrari spune ca unele incidente au survenit in urma unor accidente si toata povestea incendiilor este pur si simplu ghinion. Ferrari va rechema in service unitatile 458 Italia vandute pentru a le inlocui garnitura care permite supraincalzirea adezivului.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

...CATE GRESELI .... Ferrari a dat o explciatie privind cauza incendiilor aparute la zece exemplare ale modelului 458 Italia. Ferrari a dat o explicatie oficiala privind incendiile petrecute la nu mai putin de zece exemplare 458 Italia. “Cand masina prezinta temperaturi ridicate la nivelul evacuarii, in conditiilem in care temperatura externa este, de asemenea, ridicata, adezivul folosit la prinderea arcul rotilor se supraincalzeste si permite scuturilor termice ale rotilor din spate sa se deplaseze. In cazuri extreme, adezivul incepe sa fumege si chiar sa ia foc. Este o problema care poate apare doar la o masina condusa foarte agresiv”, anunta Ferrari. In ciuda acestei explicatii, ferrari continua sa sustina ca problema lui 458 Italia a fost exagerata si arata mai rau decat este, din cauza relatarilor exagerate ale presei. Ferrari spune ca unele incidente au survenit in urma unor accidente si toata povestea incendiilor este pur si simplu ghinion. Ferrari va rechema in service unitatile 458 Italia vandute pentru a le inlocui arnitura care permite supraincalzirea adezivului. Robert Gherghe

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2927 :: 17.87MB