No SSO cookie

Ferrari California tunat de Anderson Germany

voteaza
(0/ 0)
Ferrari California tunat de Anderson Germany
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Anderson Germany a realizat un pachet de performanta pentru modelul Ferrari California. Imbunatatirile sunt ata de natura estetica, cat si mecanica.

 
 
Ferrari California este un cabriolet coupe cu plafon retractabil lansat in 2008. Acesta poate acomoda patru adulti si reprezinta modul in care Ferrari vede conceptul de grand tourer. Modelul standard este dotat cu un propulsor V8 de 4.3 litri capabil sa dezvolte 460 CP.

Anderson Germany ofera un plus de 55 CP, puterea totala ajungand la 515 CP. Acesta imbunatire a puterii se datoreaza recalibrarii ECU-ului si folosirii unui sistem de evacuare sportiv. Sistemul de evacuare poate fi setat sa sune in trei moduri diferite, totul fiind controlat prin telecomanda.

Pachetul este format de asemenea si dintr-un sistem de suspensii ajustabil. Acesta permite inaltarea garzii cu 40 mm sau micsorarea ei cu 35 mm. Tunerul ofera de asemenea si un set de jante de 21 inch pentru rotile fata si 22 inch pentru cele din spate.

La exterior se poate observa folosirea fibrei de carbon la bara frontala, difuzorul spate, praguri, portbagaj sigurile de aerisire. Interiorul este caracterizat de o combinatie de piele si fibra de carbon. Fibra de carbon este prezenta pe consola centrala, sistemul climatronic si volan.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6997 :: 22.2MB