Ferrari ar putea construi motoare V6 pentru modelele sale in viitor, dar nu va construi niciodata un motor electric, spune Amedeo Felisa, boss-ul celui mai cunoascut brand italian.
Intrebat despre motoarele V6 pe modele Ferrari, Felisa a declarat: “Daca m-ati fi intrebat acum un an, as fi spus nu, daca ma intrebati acum spun doar ca Ferrari construieste masini pentru clienti. In 20 de ani, cine stie?”
"Daca te uiti la incalzirea globala, solutia corecta de prevenire nu sunt masinile electrice. Este o solutie de marketing, dar una viabila pentru clima. Pentru Ferrari, sunetul motorului este la fel de important ca designul sau performantele masinii. Nu vom face motoare electrice cu sunet artificial”, a mai declarat Amedeo Felisa.
Seful de la Ferrari a mai confirmat ca o versiune decapotabila a lui 458 Italia si un inlocuitor pentru modelul Enzo se afla in dezvoltare in laboratoarele Ferrari.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!