No SSO cookie

Ferrari 458 Italia tunat de Novitec Rosso

voteaza
(0/ 0)
Ferrari 458 Italia tunat de Novitec Rosso
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Novitec Rosso recidivează, realizând tunninguri la două Ferrari 458, denumite „Twins”.

 
 

Primul Ferrari 458 Italia tunat de Novitec Rosso a fost prezentat în martie la Salonul Auto de la Geneva.

Astăzi, producatorul german  din Stetten, Germania a lansat o nouă serie Ferrari 458 Italia numită "Gemenii".

Perechea de supermasini se aseamănă foarte mult, de unde şi numele "Gemenii". Ambele au acelaşi finisaj roşu şi negru, cu o multime de detalii din fibra de carbon şi un număr de elemente noi, inclusiv un nou spoiler fata, fibra de carbon pe gurile de ventilaţie şi pe carcasele oglinzilor.

Singurul  lucru care face distincţia dintre cele două sunt roţile Novitec Rosso NF3, cu un model cu un finisaj negru lucios în timp ce la celălalt finisajul este roşu stacojiu.

În ceea ce priveşte motorizarea  "Gemenii" 458 au primit un upgrade la  motorul  văzut la Geneva, un sistem de înaltă performanţă de evacuare, precum şi un ECU (engine control unit).

Toate aceste schimbări au făcut ca  458 Italia  de 4.5-litri V8 de 570 cai putere să ajungă acum până la 609 de cai putere la 9100 rpm.

Novitec Rosso a lansat chiar şi un video  al 458 "Gemenii", pe care îl punem şi noi aici.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3301 :: 22.19MB