No SSO cookie

Ferrari 250 Testa Rossa 1957 devine cea mai scumpa masina din istorie

voteaza
(0/ 0)
Ferrari 250 Testa Rossa 1957 devine cea mai scumpa masina din istorie
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ferrari 250 Testa Rossa 1957 a fost cumparata la o licitatie cu 9 milioane de euro, cel mai mare pret platit vreodata pentru o masina.

 
 

Celebrele case RM Auctions si Sotheby's au scos la licitatie unul dintre cele mai dorite modele existente in lumea auto: Ferrari 250 Testa Rossa.

 

Masina cu cea mai indelungata participare in lumea curselor a devenit de ieri cel mai scump automobil vandut vreodata, un licitator care a dorit sa ramana anonim platind 9 milioane de euro pentru modelul din 1957 cu numarul de sasiu 0714TR.

 

Ferrari 250 Testa Rossa din 1957 a fost construit intr-o editie limitata de 22 de unitati. Exemplarul licitat a servit drept masina de curse pentru nume celebre din lumea automobilismului, cum ar fi Phil Hill, Peter Collins sau Wolfgang von Trips.

 

Licitatia organizata ieri la Maranello a reusit sa depaseasca cu mult recordul anterior la pretul platit pentru o masina: 7 milioane de euro pentru un Ferrari 250 GT California din 1961. Astfel, in plina cria economica mondiala, Ferrari 250 Testa Rossa devine cea mai scumpa masina din istorie, cu 9 milioane de euro.

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

nu cred

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1478 :: 17.78MB