No SSO cookie

Expozitia Mythos Italia s-a deschis la Prisma 2

voteaza
(0/ 0)
Expozitia Mythos Italia s-a deschis la Prisma 2
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

În perioada 24 iunie - 4 iulie 2004 se desfăşoară la Romexpo „Mythos Italia”, prima expoziţie de design dedicată Italiei. „Mythos Italia”, o veritabilă vitrină a creativităţii italiene, va prezenta în premieră în România unele dintre cele mai spectaculoase piese de design de provenienţă italiană, de la maşini de colecţie şi prototipuri realizate de designeri cunoscuţi în toată lumea, la bolizi de Formula 1, colecţii de îmbrăcăminte, marochinărie, accesorii, parfumuri şi bijuterii.

 
 
[poza1s]Timp de 12 zile, publicul român va avea ocazia să vadă prima prezentare Ferrari din România, acompaniată de o suită de maşini de excepţie, şi de un spaţiu complementar, dedicat în întregime Formulei 1. Mythos Italia este o adevărată premieră pentru Europa de Est prin faptul că reuneşte sub acelaşi acoperiş o suită de creaţii italiene, automobile care „au scris istoria”: Ferrari, Lamborghini şi Maserati, şi alte prototipuri semnate de cele mai cunoscute case de design. Mythos Italia reuneste automobile care "au scris istoria": Ferrari, Lamborghini, Maserati, Fiat, Alfa Romeo si prototipuri semnate de cele mai cunoscute case de design din peninsula, precum Pininfarina, Bertone, Giugiaro si Gandini. Designerul Pininfarina, creatorul stilului italian de arhitectura automobilistică, prezintă [poza2s]la Bucuresti modelul Ferrari Mythos, model care a inspirat şi numele expozitiei. Mythos este o maşina sport decapotabila, bazată pe modelul Testarossa, cu caroseria construita în întregime din fibre de carbon. Realizarea prototipului Mythos a implicat costuri de peste 600.000 euro, modelul fiind expus pentru prima oară la salonul Auto de la Tokyo. Casa Italdesign-Giugiaro vine în Romania cu modelele Maserati Ghibli Coupe, Maserati Bora, Maserati Merak SS USA Coupe şi Maserati 124. Un alt nume celebru al designului italian, Bertone, va fi prezent la Mythos Italia cu modelele Lamborghini Miura P400S şi Lamborghini Jalpa. În afară de modelele Miura şi Jalpa, Lamborghini prezintă la Prisma şi modelul Diablo 6.0, semnat de casa de design Gandini. [poza3s]Marca Ferrari va prezenta cele mai recente modele ale sale, precum şi câteva modele alese special. Constructorul italian aduce la Bucureşti modelele 250 GT Coupe, 360 Modena Spider, F40 Competizione, 550 Modena Competizione, 360 Modena, 575m Maranello şi Challenge Stradale. Ferrari va beneficia şi de un spaţiu special care va permite vizitatorilor sa descopere ultimele noutăţi din domeniul Formulei 1, tehnologii de ultima oră, inovaţii în forme aerodinamice, materiale, suspensii, cutii de viteze. În plus, vizitatorii vor putea admira bolidul original cu care Michael Schumacher a caştigat campionatul mondial în 2001. În cadrul Mythos Italia va avea loc şi un concurs al tinerilor designeri, la care vor participa studenţi ai Universitatii Naţionale de Arte din Bucureşti.[poza4s] Aceştia vor putea concura cu un număr nelimitat de lucrări pe tema "Remodelarea caroseriei Fiat Panda pe şasiul existent". Marele premiu al concursului va consta într-o bursa de studiu de un an la Institutul European de Design de la Torino. De asemenea, in cadrul expoziţiei vor fi prezentate, în secţiuni separate, lucrări de pictură şi fotografie de artă ale studenţilor, iar elevii Liceului de Arte Plastice Nicolae Tonitza vor expune şi ei lucrari de design, grafica, ceramica, gravură, pictura şi sculptura. Câştigătorii concursurilor vor fi răsplătiţi cu cursuri la Universitatea de Vara organizată de Agenţia Naţionala pentru Sprijinirea Iniţiativelor Tinerilor (ANSIT) la Neptun şi la Poiana Braşov. [poza5s]Programul de vizitare al expozitiei va fi zilnic între orele 10.00 - 19.00, cu excepţia serilor de week-end, când vor avea loc evenimente deschise publicului. Mythos Italia va include şi prezentarea unor colecţii de îmbrăcăminte, marochinărie, accesorii, parfumuri şi bijuterii. Preţul unui bilet de intrare va fi de 100.000 lei, în cursul săptămani, iar in week-end, 150.000 lei/persoană, preţ unic. Organizatorii asigură transport gratuit până la complexul Prisma, prin intermediul unor autocare, care vor pleca zilnic din staţia de autobuz Piaţa Romana (coloane) din 45 în 45 de minute, cu începere de la orele 9.30. „Mythos Italia” este un eveniment aflat la a şaptea ediţie pe plan mondial, primele desfăşurându-se la Bandol (1993) şi Deauville (1994) în Franţa, Barcelona (1995) în Spania, Tel Aviv [poza6s](1996, 1997 şi 1998) în Israel. Fiecare dintre aceste ediţii ale evenimentului s-a bucurat de participarea a peste 120.000 de vizitatori. „Am ales Italia deoarece creatorii italieni au fost primii in lume care au valorizat designul, acest “plus” al creaţiei industriale”, afirmă Alexandru Gad, organizator al expoziţiei. „Mythos Italia” este primul dintr-o serie de evenimente anuale care vor permite publicului românesc să descopere stilul de viaţă italian, francez, anglo-saxon, german, asiatic, ş.a.m.d.. Expoziţia „Mythos Italia” este organizată în cooperare cu AutoItalia, beneficiind totodată de colaborarea Romexpo şi a Operei Naţionale Bucuresti, si de sprijinul activ al companiilor Generali Asigurări, Banca Italo-Romena, Alitalia, Coca-Cola, Shell şi Pirelli. Organizatorii mulţumesc de asemenea pentru sprijinul acordat Camerei de Comerţ Italiene, Institutului Naţional de Comerţ Exterior Italian, Ambasadei Italiei la Bucureşti, Fundaţiei Sistema Italia-România precum şi Ministerului Educaţiei şi Tineretului. Parteneri media: Prima TV, Radio Kiss FM, Şapte Seri, Best Magazin.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1274 :: 17.77MB