No SSO cookie

Expo M

voteaza
(0/ 0)
Expo M
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

5 posesori de automobile ARO M461 au raspuns prezent si au participat ieri in capitala la a doua editie a "EXPO M" eveniment organizat de ARO M461 Club Romania, o sectie a RETROMOBIL CLUB ROMANIA.

 
 
1.jpg
Dupa o expozitie de o ora participantii au parasit in coloana capitala indreptandu-se spre Rezervatia Naturala Comana, pe traseu fiind efectuata o vizita la manastirea cu aceeasi nume. Pentru trei ore in Padurea Comana s-a desfasurat Sueta Colectionarilor, prilej pentru schimburi de experienta in posesorii acestor automobile, fiind prezenti colectionari din Bucuresti, Campulung, Constanta si Targoviste.

Traseul a fost in mare parte unul off road, pe malul drept al raului Arges. Returul in capitala aflata in plina furtuna a crescut gradul de dificultate al deplasarii, insa "Zimbrul Carpatilor" a fost ca de obicei de neinvins.

La eveniment au participat si alte vehicule istorice militare, Willys MB si STEYR Haflinger.

2.jpg
RETROMOBIL CLUB ROMANIA promoveaza constant imaginea ARO M461, obtinand recunoasterea acestuia ca vehicul istoric pe plan international, informatii si istoria completa putand fi accesate pe site-ul http://www.AroM461.ro

Urmatorul eveniment din calendarul RETROMOBIL CLUB ROMANIA, "Retromobil Grand Prix" va avea loc in data de 2 iunie, vom reveni cu amanunte.

 

Cuvinte cheie:
Aro | M461 |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2057 :: 22.17MB