No SSO cookie

Experimentul milionului de km realizat de cercetatorii ExxonMobil

voteaza
(0/ 0)
Experimentul milionului de km realizat de cercetatorii ExxonMobil
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cercetatorii ExxonMobil din Paulsboro, New Jersey au parcurs 1 milion de km intr-un Mercedes E350 pentru a testa uleiul sintetic de motor Mobil 1.

 
 

La sfarsitul unui lung test - dupa ce masina, expusa la factori meteorologici si modificari sezoniere de temperatura, a rulat pe simulator auto 1 milion de km - mecanicii de la ExxonMobil impreuna cu inginerii tehnici de la Mercedes-Benz au demontat motorul.

Dintii angrenajului, care se pot toci si eroda intr-atat incat sa determine saltul lantului de distributie si scoaterea din functiune a motorului, erau intr-o forma excelenta. Tachetii si ridicatoarele de cama aratau ca noi si nici depuneri pe axul cu came nu se puteau observa.
 

Ultima componenta scoasa din motor, arborele cotit, arata si el ‚ca nou’, cu atat mai mult cu cat, in mod obisnuit, zonele ridicate sau filetate ale motorului tind sa acumuleze multe sedimente. Concluzia experimentului: dupa ce a rulat 1 milion de km cu Mobil 1, motorul mai avea sute de mii de kilometri de viata in el.



Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

irelevant dupa mine...daca a rulat 1milion de km pe simulator nu inseamna ca rezista la fel de bine 1milion de km. in conditii reale.Sa il testeze timp de 2 ani , sa mearga 500.000km.N-o sa se mai prezinte la fel de bine

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1946 :: 17.87MB