La sfarsitul unui lung test - dupa ce masina, expusa la factori meteorologici si modificari sezoniere de temperatura, a rulat pe simulator auto 1 milion de km - mecanicii de la ExxonMobil impreuna cu inginerii tehnici de la Mercedes-Benz au demontat motorul.
Dintii angrenajului, care se pot toci si eroda intr-atat incat sa determine saltul lantului de distributie si scoaterea din functiune a motorului, erau intr-o forma excelenta. Tachetii si ridicatoarele de cama aratau ca noi si nici depuneri pe axul cu came nu se puteau observa.
Ultima componenta scoasa din motor, arborele cotit, arata si el ‚ca nou’, cu atat mai mult cu cat, in mod obisnuit, zonele ridicate sau filetate ale motorului tind sa acumuleze multe sedimente. Concluzia experimentului: dupa ce a rulat 1 milion de km cu Mobil 1, motorul mai avea sute de mii de kilometri de viata in el.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 18 March 2011 05:35
irelevant dupa mine...daca a rulat 1milion de km pe simulator nu inseamna ca rezista la fel de bine 1milion de km. in conditii reale.Sa il testeze timp de 2 ani , sa mearga 500.000km.N-o sa se mai prezinte la fel de bine
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!