No SSO cookie

EXCLUSIVITATE: Masini exotice în România

voteaza
(0/ 0)
EXCLUSIVITATE: Masini exotice în România
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Începând de anul viitor, pe piaţa românească vor fi disponibile mai multe tipuri de maşini exotice, importate de compania bucureşteană Sarmis, a declarat site-ului www.masini.ro, Adrian Petre, proprietarul firmei.

 
 
[poza1s]Sarmis are în vedere importul pe piaţa autohtonă a circa 10 modele de maşini rare, supersport şi extrem de scumpe, cu preţuri care depăşesc 100.000 de euro. Aceste vehicule sunt destinate în special pasionaţilor de automobile, celor care ştiu cu adevărat să aprecieze calităţile unei maşini deosebite, de serie mică sau chiar unicat şi pe deasupra îşi şi pot permite una, spune Adrian Petre. Deocamdată compania nu a înregistrat încă o primă comandă, chiar dacă demersurile de import au început în urmă cu câteva luni. Proprietarul firmei a precizat că, de altfel, nici nu se grăbeşte cu vânzările, preferând să aştepte până anul viitor, când va finaliza un showroom pentru aceste modele. [poza2s]Primele două mărci disponibile în prezent la comandă la firma Sarmis sunt Gillet Vertigo Belcyber şi Lotus, urmând ca alte modele precum Spyker C8 Spyder, sau K1 să fie de asemenea disponibile în România. Gillet Vertigo Belcyber este o fostă maşină de curse, modificată astfel încât să nu intre în contradicţie cu legislaţia europeană în vigoare. Modelul a fost introdus pe piaţă în 1994, testele de viteză arătând că modelul este capabil să atingă 100 km/oră în numai 3,2 secunde! Vertigo Belcyber este echipată cu un motor V6 de provenienţă Alfa Romeo, cu 24 de valve şi o capacitate de 3.000 cmc, capabil să aducă un aport de 236 CP. În opţiune există însă şi configuraţii de 300 CP şi 800 CP.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1973 :: 22.15MB