No SSO cookie

Examenul moto schimba viteza in poligon

voteaza
(0/ 0)
Examenul moto schimba viteza in poligon
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Examenul pentru carnet categoria A va cuprinde, in plus, evitarea unor obstacole si o franare de urgenta, cu ambele frane, de la o viteza de peste 50 km/h.

 
 
Proba practica pentru obtinerea permisului pentru motociclete a primit ieri imbunatatiri printr-un ordin al ministrului Internelor.

Aceasta se va da tot in poligon, iar traseul este acelasi: impinsul motocicletei, jaloane, opturi, mana stanga intinsa (pentru 50 de metri) si urcarea pe cric.

Noua lege vine insa cu directive pentru politistii examinatori. Ei vor fi obligati sa se uite daca aspirantul la statutul de motociclist a venit imbracat in echipament sau daca si-a verificat (sumar) starea tehnica a motocicletei inainte sa plece in cursa pentru carnet.

Mai precis, potrivit actului normativ, candidatii ar trebui sa vina in echipament de protectie: manusi, cizme, imbracaminte si casca de protectie.

Apoi, acestia trebuie sa "verifice sumar starea pneurilor, a franelor, directiei, comutatorului de oprire in caz de urgente (in cazul in care exista), a lanturilor (probabil si pe cel de distributie - n.r.), uleiului de motor, lichidului de racire, luminilor, dispozitivelor reflectorizante si a dispozitivului de avertizare sonora", spune noua lege.

In plus, apar manevre noi despre care ordinul nu spune cum vor fi organizate.

Actul il pune pe examinator sa observe "executarea a cel putin doua manevre cu viteza mare, dintre care una in viteza a doua sau a treia, de cel putin 30 km/h si (!) o manevra de evitare a unui obstacol la o viteza minima de 50 km/h".

 
Viitorii motociclisti vor fi obligati sa faca cel putin doua manevre de franare, dintre care una de urgenta (cu folosirea ambelor frane), de la o viteza de minimum 50 km/h. Ordinul a modificat ieri Ordinul nr. 1.497/2006 privind procedura de examinare pentru obtinerea permisului de conducere.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1927 :: 17.86MB