Au fost comercializate 7.788 unitati, cu
aproximativ 90% mai mult decat in 2005, conturandu-se astfel imaginea
de succes a unei marci auto care a inregistrat in ultimii ani cele mai
mari rate de crestere consecutiva din intreaga piata auto. Este un
rezultat unic pe aceasta piata si reprezinta o parte din zestrea de
portofoliu a marcii Hyundai.
Printre cele mai importante argumente ale acestui trend se numara noile
generatii de modele Hyundai lansate in Romania - noul Accent fara taxe
vamale, si noul Santa Fe - unei diversitati de modele – cel putin cate
unul in fiecare clasa de autoturisme – menite a satisface orice nevoie
a consumatorilor auto, unei activitati de marketing foarte bogate si
eficiente si nu in ultimul rand eforturilor sustinute de dezvoltare
calitativa si cantitativa din fiecare sector al afacerii Hyundai in
Romania: reteaua de distributie, serviciile post vanzare, etc.
Comunicarea eficienta a garaniei oferite de Hyundai Auto Romania – 5
ani, unica pe piata auto locala – reprezinta un alt argument forte al
acesti marci, fiind unul dintre criteriile esentiale de “recrutare
& selectie” a autoturismului dorit.
Nu in ultimul rand, s-a reusit pozitionarea marcii Hyundai drept o
alternativa de foarte buna calitate la marcile remarcate deja de
romani, premiile obtinute in ultimii 2 ani fiind marturia acestei
aprecieri:
a.Noul Accent – Campion Clasa Compacta 2006;
b.Noul Tucson – Cel mai 4x4 SUV 2005;
c.Noul Santa Fe – Cel mai 4x4 SUV 2006;
d.Noul Santa Fe – Campion Clasa SUV / Off-Road 2006;
Pe modele, cea mai mare cerere a fost inregistrata de Noul Accent -
www.noulaccent.ro – cu o crestere de 107,9% fata de 2005, respectiv
3.832 unitati vandute in 2006. In Romania Noul Accent este
comercializat in toate variantele de motorizare: 1.4 benzina – 95CP,
1.6 benzina– 112CP si 1.5 CRDI VGT – 110CP, incepand de la 7.990 Euro
plus TVA.
Unul dintre obiectivele pe care Hyundai Auto Romania l-a indeplinit cu
succes in 2006 a fost mentinerea suprematiei in segmentul SUV-urilor,
Noul Santa Fe, Noul Tucson & Terracan detinand o pondere de 30% din
acest segment.
Cel mai bine vandut SUV din Romania in 2006, Noul Santa Fe –
www.noulsantafe.ro – doboara record dupa record, dupa ce in luna
octombrie a acestui an a inregistrat o cifra record de vanzare: 565
unitati si 40% din segment-ul SUV-urilor, cu aproape 200% mai mult
decat in luna precedenta.
Cele 1.875 masini vandute in 2006 atesta valoarea incontestabila a
acestui model-lider, reprezentand astfel cea mai competitiva combinatie
intre aspect, calitate, performante si pret.
Noul Santa Fe – desemnat “Cel mai 4x4 SUV 2006” din Romania – urca
astfel pe podium in competitia celor mai bine vandute masini, reusind
sa depaseasca modele consacrate de volum ale constructorilor auto
europeni.
In Romania sunt comercializate 2 variante de motorizare ale noului
Santa Fe – 2.2 Diesel la 150 CP si 2.7 V6 la 188 CP – si nu mai putin
de 8 variante diferite de echipare ale motorizarilor mai sus
mentionate, pretul noului Santa Fe fiind unul foarte competitiv si
incepe de la 19.990 euro plus TVA.
Cea de-a doua pozitie in segmentul SUV-urilor 2006 este detinuta de
Noul Tucson, cel mai bine vandut SUV in 2005, insumand in 2006 nu mai
putin de 1146 unitati vandute si o cota de piata de 10,4% in segmentul
autoturismelor de teren.
Locul 7 si 5,6% cota de piata in segmentul autoturismelor de import in
2006, reprezinta argumente forte pentru continuarea dezvoltarii
spectaculoase a marcii Hyundai in Romania.
Anul aderarii Romaniei la UE, aduce o serie de beneficii importante
intregului portofoliu de modele Hyundai comercializate in Romania,
preturile cu toate taxele incluse reducandu-se cu pana la 25%.
Extinderea de la 5 la 6 ani a garantiei oferite pentru gama Accent este un alt beneficiu cu care Hyundai Auto Romania vine
in sustinerea dezvoltarii calitative a acestei marci in tara noastra si
in cresterea gradului de satisfactie a clientilor actuali &
potentiali.
Toate acestea, impreuna cu suprematia detinuta in segmentul
autoturismelor de teren plaseaza Hyundai Auto Romania in compania
selecta a jucatorilor importanti din piata auto locala, si reprezinta
premise esentiale pentru indeplinirea cu succes a obiectivelor propuse
pentru 2007, cresterea cu peste 60% a vanzarilor fiind unul dintre cele
mai importante.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!