Poate va intrebati in ce stare se afla piata europeana in cazul autoturismelor noi. Va spunem ca luna noiembrie ne-a adus un trend descendent.
Spre exemplu, numarul de inmatriculari Dacia in UE a scazut cu 25,7%, ajungandu-se la 18.808 unitati. Per total, piata auto europeana a inregistrat un declin pentru a 14-a luna consecutiva. Vorbim de o scadere de 10,3%, ajungandu-se la 926.486 unitati.
Grupul Renault, cel care detine si marca Dacia, a inregistrat o scadere de 27.7%, 80.910 unitati. Brandul Renault pare ca a inregistrat o scadere mai mare decat Dacia, mai exact 28,3%, 62.102 unitati.
Cei de la Volkswagen au inregistrat si ei pierderi. Desi sunt lideri in UE, avand o cota de piata de 25%, pierderile au fost de 3%.
PSA Peugeot Citroen a inregistrat o scadere de 15,6%, 102.766 unitati, cei de la General Motors au avut pierderi de 13,2%, 74.134 unitati, in timp ce Ford a avut pierderi de 9,9%, 70,202 unitati.
Daca e sa vorbim putin de producatorul nostru mioritic; in primele 11 luni ale anului, Dacia a inregistrat un declin de 5,6%.
Nu ne punem sperante de mai bine in ultima luna a acestui an si tocmai de aceea asteptam sa vedem care vor fi rezultatele primului trimestru ale anului 2013.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!