No SSO cookie

Evenimentele mondene vor stimula vanzarile de Maserati in Romania

voteaza
(0/ 0)
Evenimentele mondene vor stimula vanzarile de Maserati in Romania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

AutoItalia, importatorul general al marcii de lux Maserati, estimeaza ca va comercializa 25 de autoturisme in acest an, fata de 11 unitati anul trecut, potentialii clienti fiind atrasi, in special, prin organizarea de evenimente mondene si prin publicitatea in reviste glossy.

 
 
[poza1s] "Avem un buget de marketing de 100.000 de euro, utilizat in special pentru organizarea de petreceri private in cluburi exclusiviste la care se aduga inca 50.000 de euro pentru organizarea de evenimente caritabile. Prin acest gen de manifestari interactionam cel mai bine cu potentialii clienti de Maserati", a declarat directorul pentru marca Maserati la AutoItalia, Mike Costache. Costache considera ca nu exista diferente semnificative intre clientii de Maserati din Statele Unite si cei din Romania in ceea ce priveste motivatia de la care porneste decizia de cumparare. "Pentru clientul de Maserati este important sa fie primul care detine o astfel de masina si acest lucru este mai evident in cazul celor care locuiesc in orasele de provincie. Alte argumente semnificative pentru cumpararea masinii sunt design-ul si felul in care se simte clientul la volan in timpul drive-test-ului", a adaugat Costache. [poza2s] Dorinta de a achizitiona un produs italian de lux, precum si apartenentala un club exclusivist (in Romania au fost vandute in total 42 de masini) sunt alte argumente luate in calcul de clienti in favoarea cumpararii unui autoturism Maserati. Deosebirea esntiala intre clientii din Statele Unite si cei din Romania este ca, in vreme ce americanii cumpara masinile cu plata pe loc, in Romania, 50% dintre clienti opteaza pentru achizitia inleasing. "Pentru a intari sentimentul apartenentei la un grup exclusivist, organizam frecvent petreceri private numai pentru clientii nostri", a mai spus Costache. Maserati a vandut in acest an in Romania opt autoturisme, dintre care sase au fost deja livrate clientilor iar doua urmeaza sa fie distribuite in luna mai. Dintre cel 11 masini comercializate anul trecut in Romania, noua unitati au fost din cel mai recent model al marcii, Quattroporte, o unitate Spyder si una GranSport. AutoItalia, importatorul marcilor auto Fiat, Alfa Romeo, SsangYong si Maserati, estimeaza pentru acest an vanzari in crestere cu 20% fata de anul trecut, pana la circa 8.500 de unitati.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1739 :: 17.84MB