No SSO cookie

EVENIMENT: Cu modelele Mercedes-Benz pe circuit

voteaza
(0/ 0)
EVENIMENT: Cu modelele Mercedes-Benz pe circuit
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vedetele de pe circuit au fost noua Clasă E şi GLC Coupé, alături de modelele AMG, PLUG-IN HYBRID și Clasa B Electric Drive.

 
 

Am participat de curând la un eveniment foarte interesant de drive test unde am beneficiat de o experiență de condus extinsă pe circuit și în condiții reale de trafic. Principalele activități s-au desfășurat la Academia Titi Aur. Vedetele Roadshow-ului au fost noua Clasă E şi cel mai nou membru al familiei de SUV-uri Mercedes-Benz, GLC Coupé, cu un design modern, compact. A zecea generație a Clasei E aduce în prim plan multiple inovații, design de top şi un interior seducător, în timp ce noul GLC Coupé oferă o avanpremieră a viitoarelor modele SUV de la Mercedes-Benz, cu un design modern și expresiv.

În cadrul acestui eveniment, am avut ocazia de a testa modele precum: Clasa B Electric Drive, C Coupé, C 350e, Noua Clasă E, Clasa G, GLC Coupé, GLE Coupé, GLE 500e, Mercedes-AMG A 45 4M, Mercedes-AMG C 43 4M, Mercedes-AMG GLA 45 4M, Mercedes-AMG SLC 43. La Academia Titi Aur, Mercedes-Benz România a organizat, de asemenea, o expoziţie cu uimitoarele AMG GT, C 63 AMG Coupé, C Cabrio, S Cabrio şi SL 400.

Pe parcursul a câteva ore am avut ocazia să comparăm diferitele modele prezente la eveniment, să primim informații esențiale despre tehnologiile prezente pe acestea și să ne bucurăm de siguranța oferită de către această locație pentru a putea testa capacitățile dinamice ale modelelor.

Evenimentul a fost împărțit într-un număr de patru module distincte și au fost foarte bine gândite pentru a se adapta la specificul locației și pentru a putea pune în valoare toate caracteristicile mașinilor.

Primul modul a fost împărțit în alte două module separate, respectiv cel de testare a modelelor electrice sau PLUG-IN HYBRID și cel de off-road cu binecunoscutul Clasa G. Mai întâi am avut ocazia de a testa B 250e, complet electric. Modelul beneficiază de o accelerație până la 100 km/h în 7,9 secunde și un cuplu foarte generos care ajută în depășirile efectuate în extraurban, după cum am putut vedea în timpul testului nostru efectuat în trafic. Apoi a venit timpul să conducem C 350e și GLE 500e 4MATIC, aceste modele fiind un bun partener de drum atât pentru cei care preferă un drum liniștit, o rulare în regim de croazieră fără bătăi de cap, cât și celor pentru care condusul sportiv reprezintă un motiv principal pentru care se urcă la volanul unui astfel de model, puterea combinată a motorizării pe benzină cu cea electrică ajutând foarte mult la senzația de sportivitatea în timpul rulării.

mb_day_1_094

 

Testul în off-road cu G-ul ne-a condus pe câteva coline amenajate artificial, unde am rulat doar cu diferențialul central blocat și nu am fost puși vreun moment în dificultate, capacitățile modelului fiind foarte bine puse în valoare de traseul construit în baza Academiei Titi Aur.

mb_day_1_082

 

Cel de-al doilea modul a constat în rularea pe circuit cu toate cele patru modele prezente: A45 AMG, C450 4MATIC AMG, GLA45 4MATIC AMG și SLC43 AMG. Turele pe circuit deși nu au fost foarte rapide ne-au permis să experimentăm diverse moduri de condus, cel mai distractiv fiind modul Sport+, în care sistemul ESP intervine mai târziu și lasă loc unor ușoare derapaje, însă în totală siguranță pentru că atunci când se depășește o anumită limită de timp sau de glisare laterală sistemul intervine extrem de rapid și restabilește traiectoria corectă.

mb_day_1_022

 

Ne-am bucurat cel mai mult de prezența modelului A45 AMG pe care îl putem considera cel mai potrivit unei rulări pe circuit datorită masei reduse și a manevrabilității crescute, fiind unul dintre cele mai interesante autoturisme prezente la eveniment. Sunetul specific al evacuării sport ne bucură auzul încă din momentul pornirii motorului și devine cu adevărat impresionant atunci când motorul se află în cea de-a doua jumătate a plajei de turație, atunci când plăcerea condusului unui astfel de model se intensifică.

mb_day_1_083

 

Cel de-al treilea modul a fost cel în care am putut experimenta condusul modelelor GLC Coupe 250d 4MATIC, C 200 Coupe și C 220d Coupe în trafic. Am văzut cum prin simpla atingere a comutatorului AGILITY SELECT plasat intuitiv pe tunelul median, se pot alege 5 moduri de răspuns ale motorului, transmisiei, trenului de rulare şi ale direcţiei: ECO, Comfort, Sport, Sport+ și Individual.

mb_day_1_010

 

Parametrii configuraţi referitori la motor, transmisie, suspensie şi direcţie sunt reglaţi automat în funcţie de modul selectat, iar diferența este foarte sesizabilă între diferitele moduri de condus. Programul selectat este afişat ca status pe panoul de instrumente şi ca mesaj pop-up pe unitatea centrală. În rest, ne-am bucurat de o rulare confortabilă și lină specifică modelelor producătorului german, unde suspensia asigură un confort sporit la rulare prin reducerea vibraţiilor pneurilor și prin amortizare sau stabilizare foarte bună în funcţie de starea carosabilului.

Ultimul modul a fost unul interesant, fiind cel de Safety, împărțit în două module separate. La volanul unui model Clasa E am avut de parcurs o zonă de slalom pe zone cu aderență diferită apoi rulând cu viteza de aproximativ 60 km/h am efectuat o frânare de urgență. Imediat am avut și sarcina de a reacționa cât mai rapid și mai corect pentru a redresa Clasa E care a intrat într-un derapaj cu puntea spate pe o zonă în formă de cerc, foarte alunecoasă și plină de apă pe anumite porțiuni.

mb_day_1_076

 

Poate cel mai interesant test al zilei a fost frânarea automată de urgență la întâlnirea unui pieton, conducând Clasa E. Pornind de pe loc și rulând cu o viteză constantă de aproximativ 30, 40 și 50 km/h, menținând constantă accelerația și neatingând frâna, se parcurge traseul ales și se lasă autoturismul să frâneze singur în momentul unui impact iminent cu un pieton realizat din burete și acoperit cu un material plastic care simboliza silueta unui om. Asistentul activ la frânare a reacționat impecabil în fiecare situație, niciodată nu a existat vreun risc pentru pietonul realizat din burete, atâta timp cât nu a fost acționată deloc frâna.

mb_day_1_086

 

În concluzie putem afirmă faptul că evenimentele de acest gen pot oferi clienților sau pasionaților mărcii o privire de ansamblu asupra gamei de modele, aceștia putând observa diferențele dintre acestea fiind în siguranță pe tot parcursul defășurării probelor practice, sub îndrumarea unei echipe extrem de numeroase pentru coordonarea activităților.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8328 :: 17.89MB