No SSO cookie

Europa s-ar putea confrunta cu un asalt al autovehiculelor SUV de mici dimensiuni

voteaza
(0/ 0)
Europa s-ar putea confrunta cu un asalt al autovehiculelor SUV de mici dimensiuni
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Drumurile europene s-ar putea confrunta cu un asalt al autovehiculelor sport de tip SUV de mici dimensiuni, Targul International Auto de la Frankfurt de la mijlocul lunii septembrie estimand acest lucru, informeaza Reuters.

 
 
1.jpg
In ciuda inmultirii vocilor in favoarea protejarii climatului de emisiile de dioxid de carbon, producatorii de SUV isi intensifica lobby-urile in favoarea utilizarii acestora, subliniind aspecte legate de modificari ale acestor autovehicule in vederea reducerii poluarii. Multi producatori au anuntat ca vor aduce la Frankfurt SUV-uri care sa se apropie de cerintele de minima poluare, dupa succesul popularelor RAV4 de la Toyota, Freelander de la Land Rover sau CR-V de la Honda. Recent lansatul Citroen C-Crosser are, spre exemplificare, un motor economic prevazut cu u
2.jpg
n filtru special, in vederea reducerii poluarii. Pentru anul viitor si-au anuntat lansarea Nissan Qasqai si Renault Koleos. La Targ si-au anuntat prezenta si Volkswagen Tiguan(poza1) si the Ford Kuga(poza2).

Automobilele japoneze sunt cele mai performante in ceea ce priveste respectul fata de mediu, in timp ce constructorii germani raman in urma in acest domeniu, releva un studiu prezentat de clubul automobilistic VCD. Cu modele economice in ceea ce priveste consumul de carburant si emisiile de gaze poluante, dar in aceeasi masura putin zgomotoase, Honda, Toyota, Daihatsu si Mazda domina in clasamentul stabilit de VCD, care se vrea o alternativa ecologica a celui mai mare club automobilistic din Germania, ADAC. Sectorul de transport a acoperit 20 la suta din emisiile de dioxid de carbon. Guvernul a sugerat ca autovehiculele noi trebuie sa devina mai nepoluante pentru a beneficia de taxe mai reduse. Pana in anul 2012, aceste autovehicule trebuie sa-si reduca emisiile de dioxid de carbon la media de 130 grame pe kilometru de la limita de 164 de germane cat este in prezent. Ministrii Mediului din Uniunea Europeana au ajuns la un acord, in februarie, in vederea reducerii cu 20 la suta, pana in anul 2020, a emisiilor de dioxid de carbon. Ministrii UE s-au aratat dispusi sa reduca chiar pana la 30 la suta emisiile, daca si alte tari puternic industrializate vor face acelasi lucru. In timp ce SUV-urile din Statele Unite sunt mai degraba de dimensiuni reduse, piata europeana este una a SUV-urilor mari.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1668 :: 17.77MB