No SSO cookie

EU NU BLOCHEZ INTERSECTIA!

voteaza
(0/ 0)
EU NU BLOCHEZ INTERSECTIA!
Noutati-auto · · 3 Comentarii
Nota utilizator
0.0

"EU NU BLOCHEZ INTERSECTIA" este o campanie cu stickere pornita de un bucurestean exasperat de trafic.

 
 
Campania pornita pe 1 aprilie s-a extins deja la nivel national si a pornit din frustrarea bucuresteanului exasperat de faptul ca trebuie sa gesticuleze la stop incercand sa explice participantilor la trafic de ce nu intra in intersectie daca stie ca nu o poate parasi.
Cand si-a dat seama ca pierde timp si se enerveaza i-a venit ideea sa-si lipeasca pe luneta masinii un sticker: "Eu nu blochez intersectia!" .
La acesta campanie poate participa oricine, toti cei interesati vor primi gratuit un stiker pentru masina lor.

Aceasta este o campanie civica de fluentizare a traficului. Nu implica niciun fel de cost/obligatie sau beneficiu pentru cel care poarta acest sticker sau cel care l-a donat. Mai multe detalii puteti gasi pe site-ul www. EU NU BLOCHEZ INTERSECTIA .ro

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (3)

scris de Anonim

Din pacate site-ul nu merge, as vrea si eu un sticker dar nu stiu de unde sa imi iau ...

scris de Anonim

Poate in vreo 300 de ani o sa si vedem un politist dand o amenda pt oprirea in intersectie... :(

scris de Anonim

%-P Tare ideea! Sper ca o sa mearga si aplicata, ca la strazile din Bucuresti... :blank:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1930 :: 17.86MB