Bucharest City Challenge 2009 a fost anulat. Etapa din campionatul FIA GT de anul acesta, programata pentru a fi desfasurata in jurul Casei Poporului, a fost mutata la Budapesta pe circuitul de la Hungaroring.
Organizatorul Bucharest Ring da vina pe Primaria Capitalei care nu si-ar fi respectat partea de contract. Cursa care trebuia sa se tina intre 7 si 9 august in Bucuresti va fi mutata pentru intervalul 29 - 30 august pe circuitul Hungaroring. Bucharest Ring, companie patronata de germanul Hartmut Beyer, avea semnat cu Primaria Bucuresti un contract in baza caruia avea dreptul sa organizeze si sa promoveze competitia pana in 2015.
Bucharest City Challenge a reprezentat in cei doi ani in care a fost organizat in Bucuresti un prilej bun pentru a promova Romania pe harta mondiala a motorsportului. Evenimentul a generat o serie de nemultumiri din partea cetatenilor, care nu erau de acord cu restrictionarea circulatiei si cu zgomotul infernal al motoarelor. Se pare ca criticile aduse de anumite voci din presa romana au dus la situatia in care Primaria sa nu mai fie interesata de gazduirea evenimentului.
Circuitul stradal din Bucuresti era unic in competitiile de motorsport datorita prezentei celebrei cladiri 'Casa Poporului' si prin faptul ca este una dintre putinile manifestari sportive de acest fel. Cea mai cunoscuta cursa disputata pe un circuit stradal este Marele Premiu de Formula 1 de la Monaco.
In plus, evenimentul atragea o serie de bani din sponsorizari, organizatorii castigand in 2008 suma de 30 de milioane de euro. Prin acest lucru, se poate interpreta ca competitia a fost boicotata de anumite persoane care erau interesate de organziarea evenimentului si de banii aferenti, cel mai vehiculat nume fiind cel al lui Nicolae Serbu, omul care sustine ca detine patentul pentru cursa in cauza.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 20 July 2009 16:08
oricum, orice ar fi... pacat, mare pacat. :zip: anu asta eram hotarat sa-mi fac un cadou de ziua mea, sa merg la cursa.. nasol..
scris de Anonim 18 June 2009 01:37
serbu nu detine nici un patent ptr.nimic.el a furat desenul industrial si harta circuitului inregistrand-o la osim,fraudulos,pe numele acestuia existand dosar penal tocmai pentru ca si-a insusit acest drept fara acordul celui care a creat desenul.impreuna cu primarul a aranjat ca acest eveniment sa nu se intample deoarece nu au primit niste sume,stiti in ce fel.parchetul il va deferi justitiei si va sta ceva ani la rece.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!