No SSO cookie

Epopeea ARO - Episodul 4: Amenintarea fantomei Sam

voteaza
(0/ 0)
Epopeea ARO - Episodul 4: Amenintarea fantomei Sam
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul model ARO, pregătit şi trimis pentru a fi omologat pe piaţa Statelor Unite a fost respins, motivul invocat fiind emisiile mirositoare de hidrocarburi ce provin de la banchetele maşinii, potrivit surselor din conducerea fabricii, citate de Cotidianul.

 
 
[poza1s]Chiar dacă parametrul pentru care a fost respinsă omologarea ARO făcea pentru obiectul unuia dintre teste, directorii fabricii sustin ca situaţa nu a putut fi prevăzută. Compania CrossLander, noul proprietar al ARO, ar vrea să exporte în Statele Unite între 8000 si 10.000 de maşini pe an. Exporturile ar trebui sa înceapă peste trei luni, termen care a fost, la randul său, amânat, din cauza exigenţelor companiei Ford, care asigură motorizarea. Cea mai mare problema este marca Cross Lander, sub care se va încerca vânzarea maşinii. Aceasta marcă a fost înregistrata în Romania de rivalii Cross Lander, firma SMD, şi face obiectul unui litigiu. SMD a contestat privatizarea ARO, susţinand că nu a fost anunţata în legatura cu vânzarea societăţii. John Perez susţine că firmei SMD i s-a interzis activitatea comercială pe teritoriul Statelor Unite. Asociaţii SMD au dosare penale în SUA, se arată într-un dosar de documente prezentat de John Perez. Astfel, conform unui raport al Poliţiei din statul Delaware, Catalin Tutunaru, actionar al SMD, a fost condamnat la 18 luni de inchisoare dupa ce a incercat un import fraudulos de masini ARO. Acesta este in prezent eliberat conditionat si are o datorie neplatita de un milion de dolari la Banca Tiriac, se mai arata in document. Ca şi cum toate acestea n-ar fi fost de-ajuns, sindicalistii de la ARO au sesizat Parchetul National Anticoruptie in legatura cu vanzarea fabricii de matrite a societatii de catre John Perez. Sindicatele spun ca in contractul de privatizare se precizeaza că activele societătii nu pot fi instrăinate timp de cinci ani după cumpărare. Cross Lander a vandut fabrica pentru 2,7 milioane de dolari, în condiţiile în care pe acţiunile ARO a platit doar 150.000. Patronul John Perez încearcă sa justifice vânzarea spunând ca la gradul de neperformanţă in care era societatea ARO ar fi trebuit sa o primeasca pe gratis şi să i se ştearga toate datoriile. Conform lui Perez, in SUA, o astfel de fabrica este falimentata si inchisa, iar Cross Lander a fost dispusa sa investeasca pentru că „singura valoare din fabrica sunt oamenii“. Oficialul mai spune ca a vândut fabrica de matriţe pentru ca nu avea legătura cu obiectul de activitate al societăţii. "Dacă credeti că 2,7 milioane de dolari conteaza pentru noi, vă înşelaţi", se laudă Perez.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1846 :: 17.85MB