No SSO cookie

Epopeea ARO - Episodul 4: Amenintarea fantomei Sam

voteaza
(0/ 0)
Epopeea ARO - Episodul 4: Amenintarea fantomei Sam
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul model ARO, pregătit şi trimis pentru a fi omologat pe piaţa Statelor Unite a fost respins, motivul invocat fiind emisiile mirositoare de hidrocarburi ce provin de la banchetele maşinii, potrivit surselor din conducerea fabricii, citate de Cotidianul.

 
 
[poza1s]Chiar dacă parametrul pentru care a fost respinsă omologarea ARO făcea pentru obiectul unuia dintre teste, directorii fabricii sustin ca situaţa nu a putut fi prevăzută. Compania CrossLander, noul proprietar al ARO, ar vrea să exporte în Statele Unite între 8000 si 10.000 de maşini pe an. Exporturile ar trebui sa înceapă peste trei luni, termen care a fost, la randul său, amânat, din cauza exigenţelor companiei Ford, care asigură motorizarea. Cea mai mare problema este marca Cross Lander, sub care se va încerca vânzarea maşinii. Aceasta marcă a fost înregistrata în Romania de rivalii Cross Lander, firma SMD, şi face obiectul unui litigiu. SMD a contestat privatizarea ARO, susţinand că nu a fost anunţata în legatura cu vânzarea societăţii. John Perez susţine că firmei SMD i s-a interzis activitatea comercială pe teritoriul Statelor Unite. Asociaţii SMD au dosare penale în SUA, se arată într-un dosar de documente prezentat de John Perez. Astfel, conform unui raport al Poliţiei din statul Delaware, Catalin Tutunaru, actionar al SMD, a fost condamnat la 18 luni de inchisoare dupa ce a incercat un import fraudulos de masini ARO. Acesta este in prezent eliberat conditionat si are o datorie neplatita de un milion de dolari la Banca Tiriac, se mai arata in document. Ca şi cum toate acestea n-ar fi fost de-ajuns, sindicalistii de la ARO au sesizat Parchetul National Anticoruptie in legatura cu vanzarea fabricii de matrite a societatii de catre John Perez. Sindicatele spun ca in contractul de privatizare se precizeaza că activele societătii nu pot fi instrăinate timp de cinci ani după cumpărare. Cross Lander a vandut fabrica pentru 2,7 milioane de dolari, în condiţiile în care pe acţiunile ARO a platit doar 150.000. Patronul John Perez încearcă sa justifice vânzarea spunând ca la gradul de neperformanţă in care era societatea ARO ar fi trebuit sa o primeasca pe gratis şi să i se ştearga toate datoriile. Conform lui Perez, in SUA, o astfel de fabrica este falimentata si inchisa, iar Cross Lander a fost dispusa sa investeasca pentru că „singura valoare din fabrica sunt oamenii“. Oficialul mai spune ca a vândut fabrica de matriţe pentru ca nu avea legătura cu obiectul de activitate al societăţii. "Dacă credeti că 2,7 milioane de dolari conteaza pentru noi, vă înşelaţi", se laudă Perez.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1577 :: 18.66MB