No SSO cookie

Eleganta costa! 96.000 de dolari mai exact!

voteaza
(0/ 0)
Eleganta costa! 96.000 de dolari mai exact!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Impresionantul Hyundai Equus va costa peste 96.000 de dolari!

 
 
Complet noul model Hyundai Equus va fi cu siguranta cea mai evoluata tehnologic masina construita vreodata in Coreea de Sud. Mai mult, noul model va fi cel mai scump Hyundai din istorie. Versiunea de top a Equus, care va avea un motor V8 de 5 litri va costa 130.000.000 de Won adica 96.000 de dolari, asta in Coreea de Sud. La inceput Equus va fi oferit cu un motor V6 de 3.8 litri si un motor V8 de 4.6 litri. Mai tarziu un motor V8 de 5 litri ce va dezvolta 420 CP va fi oferit si el. Acest motor va duce aceasta impresionanta limuzina coreeana de la 0 la 100 km/h in mai putin de 6 secunde. Comparativ cu generatia actuala de Equus, noul model va fi mai mare. Lungimea va fi de 5160 mm, latimea va fi 1900 mm in vreme ce inaltimea va fi de 1495 mm si ampatamentul va fi de 3045 mm. Nu exista dubii asupra faptului ca Equus va fi vandut cu pretul de 96.000 de dolari in Coreea de Sud, insa e putin probabil ca limuzina sa fie oferita la acelasi pret in SUA sau Europa. Mai mult decat atat, momentan nu exista date legate de faptul daca va Equus va fi macar disponibil si pe alta piata decat cea din Coreea de Sud.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2739 :: 22.19MB