No SSO cookie

Efectul Dacia

voteaza
(0/ 0)
Efectul Dacia
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

400 de angajati ai companiei timisorene Elba intra in somaj tehnic

 
 
Aproximativ 400 de angajati ai companiei timisorene Elba au fost trimisi in somaj tehnic, luni, pentru cel putin doua saptamani, in special din cauza scaderii comenzilor de la uzina Dacia, transmite NewsIn.
Compania are 482 de angajati. Muncitorii care au intrat luni in somaj tehnic fabricau corpuri de iluminat auto in cadrul companiei Elba, in special pentru uzina Dacia .

"In aceasta saptamana, cat si saptamana viitoare, nu se va lucra, din cauza cerintelor puternic diminuate de la Dacia. Astazi (n.r, luni) lucram numai cu 80 de oameni”, a declarat directorul sectorului corpuri de iluminat auto din Elba, Nicolae Motateanu. Potrivit sursei citate, angajatii sunt pentru o saptamana in somaj tehnic in principal din cauza intreruperii productiei la uzinele Dacia (uzina Dacia si-a intrerupt productia in perioada 20 noiembrie - 7 decembrie). Productia si livrarile de echipament au fost de asemenea sistate.

Angajatii Elba aflati in somaj tehnic vor primi 75 la suta din salariu. Cei care au ramas pe posturi isi vor primi salariile si vor produce doar piese de schimb. Productia pentru Dacia insemna doar 15 la suta din intreaga capacitate de productie a Elba. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1990 :: 22.19MB