Tunerul a dorit sa sublinieze liniile perfecte ale lui 599 GTB, dar in acelasi timp sa adapteze aerodinamica masinii la viteze foarte masini; iar in acelasi timp sa indeplinesca cerintele de racire cauzate de o putere mult mai mare, dar fara sa compromite stilul masinii.
Partea din fata beneficiaza de o supapa de racire mult marita care imbuntateste balanta termica a motorului. Supapa de racire ofera de asemenea aer rece pentru frane, oferindu-le astfel o viata mai lunga si o rezistenta mult imbuntatita. Alaturi de aceasta edo a adaugat un spoilerul fata, putin "obraznic" am putea spune.
Toate componentele sunt facute din fibra de carbon ultra-usoara ce ajuta la reducerea greutatii cu aproximativ 50 kg.
edo ofera 2 nivele de putere. In primul nivel puterea motorul V12 ajunge la 650 CP si la un cuplu de 660 NM, iar in nivelul 2 la o putere maxima de 750 CP si un cuplu de 720 NM. Masina atinge o viteza maxima de 330 km/h si face sprintul 0-100 km/h in 3.7 secunde.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 29 April 2008 16:22
:)cred ca cei de la EDO puteau sa depuna mai mult efort la bara din fata... Personal, nu-mi place designul din fata al masinii si culoarea aleasa pentru a posta poza pe World Wide Web(internet)->fiind un lucru vazut de toti fanii, si nu numai, din toate colturile lumii :smirk:
scris de Anonim 25 April 2008 01:24
;-)interesant concept insa eu prefer modelul de serie deoarece este un fetarri care nu merita tunat deoarece este o supermasina deja si nu mai merita alte upgraduri deaorece masina este aproape perfecta si asa ar trebui sa ramana
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!