No SSO cookie

EDITORIAL: SAB&A 2012 aproape de final

voteaza
(5/ 1)
EDITORIAL: SAB&A 2012 aproape de final
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Salonul Auto Bucuresti si Accesorii 2012 se apropie de final. Concluzii de editorialist.

 
 

Se apropie ultimul weekend in care mai puteti vizita Salonul Auto Bucuresti si Accesorii 2012 (SAB&A) si inca nu am reusit sa ne dam seama de ce si cui i-a venit ideea nastrusnica de a adauga in ultima clipa "Accesoriile" in titulatura salonului, rezultand o denumire bizara, unde pare ca aceste accesorii nu sunt de fapt parte a salonului, ba mai mult, nici macar nu au legatura cu Bucurestiul.

Fiind la capitolul concluzii, nu avem cum sa nu ne intrebam de ce oare, organizatorii nu au procedat ca toti organizatorii normali de saloane auto, mai mari sau mai mici si nu au deschis salonul cu o zi dedicata exclusiv presei. Nu ar fi costat cine stie ce avere si in plus ar fi beneficiat de o expunere mai mare. In zilele cu public este imposibil sa te apropii de vreo masina sa o fotografiezi coresunzator, nemaivorbind de vreun crampei de filmare.

Un alt neajuns, care desi poate parea minor, este extrem de important, privit din aceasta parte a problemei, adica a presei auto, este iluminarea insuficienta a salonului. Se stie ca la orice salon care se resptecta, exista niste oameni specializati care vin zu o z-doua inainte si amplaseaza lumini suficiente pentru a putea face o fotografie decenta, indiferent de ora la care esti in salon. La SAB&A iluminarea a fost atat de proasta incat fara blit nu aveai cum sa faci o fotografie civilizata, mai mult, setarile aparatului trebuind ajustate aproape de cele de tip "night-shot". Nasol domnilor, nasol!

Chiar daca biletul de intrare a fost cu 10 lei mai ieftin decat anul trecut, vizitatorii platind 15 lei, nu trebuie omisa parcarea, care costa 10 lei si pe care, romanii nostri s-au straduit sa o ocoloeasca, fiecare cum a putut, rezultand in fel de fel de parcari aiuristice, care au blocat in mare parte caile de acces si strazile adiacente salonului. Evident, nici politia, nici alte autoritati nu au luat vreo masura, astfel ca platitorii au avut de suferit la triplu: o data platind in timp ce "smecherii" nu, si de doua ori (la venire si la plecare) injurand printre dinti pe strazile cu prima banda ocupata de aceiasi "smecheri", sau semafoarele care lasau prea putine masini sa iasa dinspre parcari si politistii din intersectie care n-aveau alta grija decat sa vaneze cate o masina care li se parea mai suspecta, nu difijarea traficului, asa acum ar fi fost normal.

In cele doua hale fumatul este cu desavarsire interzis. Si desi exista la fiecare intrare cate un imens cos de gunoi, pentru resturile de tigri nu s-a amenajat niciun loc de colectare. Aceasta a rezultat intr-o mare de chistoace la fiecare poarta de acces, mare mai mult decat inestetica, credem noi...

Publicul a fost pe masura. Nu tu civilizatie, nu tu intelegere fata de profesionistul care incearca sa-si faca meseria, sau fata de ceilalti vizitatori, nu tu.... In cea mai mare parte vizitatorii au fost de tipul "fa-mi si mie o poza cu masina asa sa mi-o pun pe Facebook!".
Astfel nu trebuie sa mire pe nimeni ca pe durata evenimentului au disparut toate materialele informative sau promotionale care nu au fost supravegheate. De la kituri de presa, la brosuri ale modelelor expuse, vizitatorii au luat tot si nu cate o bucata-doua, ci teancuri intregi. Am auzit personal, la standul Jaguar: "Daca nu ii dadeam peste mana, pleca cu tot teancul!" Acesta rezulta din participarea la eveniment a deja celebrei categorii de piscotari, sau sacosari, care si-au facut un obicei din prezenta la astfel de manifestari publice.

SAB&A 2012 este, sau aproape a fost, un salon de dealeri. Nu s-a deosebit cu nimic fata de precedentele evenimente de gen, dealerii preponderenti facand parte din deja celebrul Grup Tiriac. Cu mici exceptii, ale unor dealeri care graviteaza in jurul grupului anterior mentionat.

Daca la standul Citroen, C-Ellysee a fost high-lightul, la Ford, cu siguranta ca intereseul vizitatorilor a fost atras de B-MAX, produsul aproape autohton, in timp ce la Opel, desi Ampera este de departe cel mai interesant model, din cauza lipsei de informare si de ce sa nu o spunem, a lipsei de cultura auto, vizitatorii s-au inghesuit mai degraba in jurul noului Astra Sedan, care desi arata senzational, este departe de filmul in care joaca Ampera.
Oricum, din acest punct de vedere, vizitatorii s-au impartit in doua categorii distincte: cei care cautau informatii despre masini pe care si le-ar putea permite, sau chiar si le doresc, si cei care n-aveau nicio treaba cu vreo achizitie ulterioara si s-au urcat in toate masinile pe care pana la salon le vazusera doar in poze. De aici si marea inghesuiala de la standurile premium ale Mercedes-Benz, Jaguar, sau Volvo. in toate cazurile, cu totii s-au comportat la modul "am dat 25 lei - 10 parcarea si 15 biletul) am tot dreptul sa ma bag in fata oricarei camere de filmat, sau a oricarui aparat foto, ba mai mult, stau in masina cat vreau, stau pe ea daca pot, trag de toate ca nu-s ale mele".

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4877 :: 17.83MB