Mihai Marinescu concureaza anul acesta in Campionatul Italian si
in Campionatul European de Formula Renault 2.0 si a inceput sezonul in
forta terminand pe locul secund ambele curse de la Vallelunga, in prima
etapa din Campionatul Italian. Imediat dupa testul de la Dijon, Mihai
Marinescu va pleca spre Zolder unde este programata prima etapa din
Campionatul European Formula Renault 2.0. �Sunt mai mult decat fericit
ca am ocazia sa particip la acest test si ca voi putea reprezenta
Romania in cursa de la Bucuresti. Ma astept sa fie unele diferente
intre masina pe care o pilotez acum, un monopost Formula Renault 2.0 si
Dodge-ul Viper, dar sunt sigur ca ma voi acomoda foarte repede cu
aceasta masina�, a spus Mihai Marinescu.
Claudiu David, vicecampion anul trecut in
Campionatul de Raliuri al Romaniei, se pregateste intens pentru
participarea in Campionatul Mondial, prima cursa fiind cea din
Argentina in perioada 4 � 6 mai 2007. �Programul meu pentru 2007
include participarea la trei etape din Campionatul Mondial de Raliuri
si nu am visat niciodata ca voi ajunge sa concurez intr-o astfel de
cursa. Testul de la Dijon este extrem de important pentru mine deoarece
nu am mai mers niciodata pe o astfel de masina. Voi incerca sa adun cat
mai multe informatii in cele doua zile de teste programate in Franta si
apoi vom vedea ce se va intampla in cursa de la Bucuresti�, a spus
Claudiu David.
Cei doi piloti romani, licentiati ACR-CNAK, vor testa in premiera, la
Dijon. un Dodge Viper Coupe, masina folosita, in 2006, de trei echipe
din Campionatul European FIA GT3. Anul trecut modelul Dodge Viper Coupe s-a impus pe circuitele de la Oschersleben, Spa Francorchamps si Dijon.
�Vodafone Bucharest Challenge 2007� se va desfasura in perioada 18 � 20
mai 2007 pe circuitul stradal din jurul Palatului Parlamentului (pe
traseul Bd. Natiunile Unite - Bd. Libertatii - Calea 13 Septembrie -
Str. Izvor), in cele trei zile ale evenimentului fiind programte curse
din Campionatul FIA GT, Campionatul European FIA GT3, Formula 3
Internationala Marea Britanie si Cupa Dacia Logan.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!