No SSO cookie

E-vanzarea Ferrari a dat lovitura !

voteaza
(0/ 0)
E-vanzarea Ferrari a dat lovitura !
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Desi este arhi-cunoscuta pentru modelele rafinate si preturile astronomice, iata ca Ferrari lupta pentru inca un loc de frunte, si anume in vanzarea online!

 
 
Ferrari... rostirea numelui rezoneaza si declanseaza sentimente de lux, rafinament, extravaganta...iata deci este cu talc miscarea in forta Ferrari de a-si consolida numele pe piata virtuala, dand recent lovitura prin vanzarea online a unul dintre cele 29 de masini FXX existente, la fenomenalul pret de 1.9 milioane de euro, o suma cu 800.000 de euro mai mare decat pretul original "din vitrina" a modelului. Astfel de actiuni mediatizate, cum ar fi vanzarile exorbitante, dar si promovarea produsului prin exemple de personalitati celebre care detin masina, sunt elemente cheie a oricarei strategii de marketign de succes. In concluzie, desi nu o inovatie in lumea auto la propriu, neffind lansat un model nou sau o alta varianta, sau norme care sa reglementeze universul auto, mediatizarea de care s-a bucurat vanzarea este un indiciu pentru alte companii in legatura cu pregnanta forta a mass-mediei in domeniul virtual si impactul decisiv asupra vanzarilor si succeselor firmelor, pe care il are acest titan, Internetul!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3538 :: 17.86MB