No SSO cookie

Dupa Logan, si Megane este in pericol sa nu mai fie produs in Iran

voteaza
(0/ 0)
Dupa Logan, si Megane este in pericol sa nu mai fie produs in Iran
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ministerul iranian al Industriei a avertizat marti constructorul auto francez Renault SA ca prelungirea disputei in jurul productiei in Iran a modelului Logan ameninta si proiectul referitor la asamblarea de autoturisme Megane, informeaza AFP.

 
 
"Productia in Iran a modelului Megane este conditionata de solutionarea proiectului L-90 (Logan)", a declarat adjunctul ministrului iranian al Industriei, Mohsen Shaterzadeh, pentru agentia Isna. Asamblarea in Iran a modelului Logan trebuia sa inceapa in luna mai 2006 insa intre cele doua parti a izbucnit recent o disputa comerciala. Daca pana acum partea iraniana era multumita de acordul convenit cu firma franceza, recent autoritatile de la Teheran au cerut ca cel putin 20 la suta din autovehiculele Logan produse in Iran sa poata fi exportata de partea iraniana pe pietele traditionale ale grupului Renault. Grupul francez a anuntat doar ca studiaza cererea guvernului iranian, productia modelului Logan in Iran ramanand in carti. Proiectul L90 a aparut in luna mai 2004 prin crearea unei firme mixte, Renault Pars, in care grupul francez controleaza 51 la suta din actiuni, iar firma iraniana de stat Aidco restul. Renault a investit deja 70 milioane euro in acest proiect, iar partenerul iranian - aproximativ 200 milioane euro. Lansarea primului autoturism L90 produs in Iran era programata pentru luna mai 2006, cu un obiectiv de 300.000 vehicule pe an. Renault produce deja sau planuieste sa produca autoturisme Logan in Romania, Columbia, Maroc si India la pretul de 6.500 dolari.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1812 :: 17.85MB