No SSO cookie

Dupa ce din miile de autoturisme promise pentru SUA a produs 3 (trei), "Strategicul" John Perez a pus lacat pe poarta ARO

voteaza
(0/ 0)
Dupa ce din miile de autoturisme promise pentru SUA a produs 3 (trei),
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toţi salariaţii companiei Aro au fost trimisi "in vacanta" pana pe 2 august a.c., surse din interiorul societăţii susţinand că acest concediu ar putea să se prelungească până la finele lunii viitoare, informează cotidianul Adevărul. Liderul de sindicat de la ARO, Gheorghe Apostu, spune că această vacanţă a venit pe neaşteptate deoarece până acum concediile salariaţilor de la Aro coincideau cu cele ale altor uzine de profil, precum Dacia Piteşti.

 
 
[poza1s]"In fiecare an am luat concediu in august. Nu stiu ce vom face atunci, cand alte fabrici cu care noi colaboram sunt inchise. Probabil ca nici noi nu vom avea de lucru", spune liderul de sindicat. Acesta sustine ca nici pana acum salariatii nu prea s-au rupt cu munca, lucrand sporadic, in functie de comenzile existente: "Singura luna in care am avut efectiv de lucru a fost aprilie, dupa vanzarea Fabricii de Matrite si Scule, cand au fost bani pentru aprovizionare si cand am avut comenzi. De fapt, din acesti bani traim si acum. In rest, s-a muncit cand si cand si mai ales la dezmembrarea unor utilaje pentru a fi vandute la fier vechi". In ceea ce priveste producerea mult-trambitatelor masini care sa-i dea gata pe americani, Apostu spune ca in loc de cateva mii abia daca au fost date "la gata" vreo trei. "Tot asteptam sa vina domnul Perez cu banii. Eu cred insa ca nu a luat aceasta fabrica sa o tina, pentru ca altfel nu ar vinde pe te-miri-ce tot ceea ce se poate vinde. Atunci cand vrei sa tii ceva nu vinzi in pierdere", mai spune liderul de sindicat, care a precizat ca i-a trimis o scrisoare patronului Cross Lander pentru a-l instiinta ca vinde "fierul vechi" la preturi prea mici. In timp ce cei peste 1000 de salariati inca mai spera sa aiba de lucru, Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS) asteapta rezultatul controlului Curtii de Conturi pe marginea privatizarii ARO, monitorizand in acelasi timp modul in care John Perez isi indeplineste obligatiile contractuale. Presedintele AVAS, Mircea Ursache, sustine ca un verdict clar in acest caz va fi dat cel mai probabil in luna august. Surse din cadrul acestei institutii spun insa ca John Perez are deja o bila neagra de la AVAS odata cu vanzarea Fabricii de Matrite si Scule. In ceea ce priveste obligatiile asumate de noul proprietar al ARO, acestea sunt: achitarea sumei de 150.000 dolari, suma ce reprezinta contravaloarea pachetului de actiuni achizitionat, si rezolvarea situatiei salariilor restante de circa doua milioane de dolari, acestea fiind de fapt singurele obligatii luate in seama de Perez. Totodata, Cross Lander s-a obligat sa investeasca pe o perioada de cinci ani "minim" 15,650 milioane dolari pentru dezvoltarea afacerii, modernizarea tehnologiilor si produselor si protectia mediului. In primul an - adica pana la sfarsitul lunii septembrie -, Perez trebuie sa aduca trei milioane de dolari drept capital de lucru si investitii de mediu de 600 de mii de dolari. Alte 11,9 milioane dolari ar trebui sa mearga in investitii tehnologice care trebuie realizate pana in 2008. De asemenea, "cumparatorul isi asuma datorii si credite comerciale in valoare de 11,4 milioane dolari".

 

Cuvinte cheie:
Aro |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1442 :: 17.77MB